نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۰

بازی Civilization VI برای نینتندو سوییچ تایید شد

طبق اعلام کمپانی توکی گیمز، بازی استراتژیک Civilization VI برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. 

بازی Civilization VI در سال ۲۰۱۶ برای پی سی منتشر شد و البته بعدا یک نسخه از آن برای iOS هم در دسترس قرار گرفت. با این حال تا به امروز، این بازی برای کنسول‌ها منتشر نشده است، اما امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی توکی گیمز اعلام کرد که این بازی قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. به طور دقیق‌تر، بازی Civilization VI قرار است در تاریخ ۲۵ آبان روی کنسول نینتندو منتشر شود. 

نسخه سوییچ بازی، تمام آپدیت‌های منتشر‌شده برای نسخه پی‌سی تا به امروز را شامل می‌شود و علاوه بر آن، چهار بسته وایکینگ‌ها، لهستان، استرالیا و «ایران و مقدونیه» هم در آن در دسترس خواهند بود که هرکدام از این بسته‌ها، سناریو‌های قابل‌بازی خاص خود را دارند. همچنین کاربران سوییچ، می‌توانند بازی Civilization VI را به شکل چهارنفره به حالت همکاری یا رقابتی با یکدیگر تجربه کنند. بدون شک انتشار این بازی برای سوییچ، اتفاق مهمی است و افرادی که به‌دنبال یک بازی استراتژیک باکیفیت می‌گردند، قطعا از تجربه ساخته استودیو فیرکسیس گیمز لذت خواهند بود. 

در صورتی که پیش‌تر شانس تجربه این اثر را نداشتید، می‌توانید بررسی بازی Civilization VI را در زومجی بخوانید. این بازی نمره ۹ را از ما دریافت کرد و خلاصه نقد آن به‌شرح زیر است:

Civilization 6 قطعا بهترین نسخه از این سری تا به امروز است که توانسته تمامی ویژگی‌های مثبت و هسته اصلی گیم‌پلی نسخه‌های پیشین را حفظ کند و با اعمال تغییراتی هرچند جزئی در آن، یک تجربه بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده و در عین حال عمیق و استراتژیک ارائه کند که تجربه آن برای تمامی طرفداران این سری و بازی‌های استراتژیک لذت‌بخش است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده