// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

کمپانی بیگ بن اینتراکتیو استودیو Kylotonn را به مالکیت خود در آورد

کمپانی بیگ بن اینتراکتیو پس از تصاحب دو استودیو در سال ۲۰۱۷، مالکیت استودیو سازنده بازی‌های مسابقه‌ای Kylotonn را هم به دست آورد.

کمپانی انگلیسی بیگ بن اینتراکتیو (Bigben Interactive) که سال جاری مالکیت دو استودیو سیانید (Cyanide) و اکو سافتور (Eko Software) را در اختیار گرفت، سومین استودیو را هم خریداری کرده است. امروز در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که ناشر یاد شده استودیو سازنده‌های بازی‌های مسابقه‌ای یعنی Kylotonn Racing را خریداری کرده است. بازی‌هایی همچون V-Rally 4، Flatout 4: Total Insanity و WRC7 در کارنامه کاری این استودیو دیده می‌شود.

استودیو یاد شده که ۱۰۰ نفر از پاریس، لیون و فرانسه در تیم توسعه آنها دیده می‌شود، قرار است روی بازی‌های مسابقه‌ای جدید برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ کار کنند. بیگ بن اینتراکتیو در حالی که سهام باقی مانده رومن وینست، موسس استودیو Kylotonn Racing را هم در اختیار گرفته است، اما او مدیر این استودیو باقی می‌ماند و به فعالیت خود ادامه می‌دهد. رومان وینسنت در مورد همکاری جدید که بین این دو تشکیل شده است گفت:

ما ۱۰ سال پس از توسعه بازی‌های ویدیویی بسیار مفتخر هستیم که توانستیم جزوی از تیم بزرگ بیگ بن شویم. تیم توسعه دهنده ما که در ساخت بازی‌های موتور سیکلت و ماشین سواری تخصص خاصی دارند، تا به امروز توانسته‌اند بازی‌هایی همچون WRC، Isle of Man TT، V-Rally و Test Dive Unlimited را توسعه دهند.

کمپانی بیگ بن اینتراکتیو با خریداری کردن استودیو جدید تا به امروز مالکیت ۶ استودیو از مناطق مختلف فرانسه و کانادا را برعهده گرفته است و به گفته آنها تا انتهای سال جاری میلادی اقدامات جدیدی در این راستا انجام نخواهد داد. آلین فالک، از نفرات کمپانی بیگ بن، در این باره نوشت:

با خریداری کردن استودیو Kylotonn و گسترش کمپانی بیگ بن، ما از سال ۲۰۱۷ تا به امروز توانسته‌ایم نفرات با استعدادی به جمع خود دعوت کنیم که در پروژه‌های اخیر این موضوع قابل رویت است. گسترش بیگ بن با اضافه شدن تیم سازنده بازی‌های مسابقه‌ای می‌تواند آینده روشنی برای کمپانی بیگ بن داشته باشد.

آخرین بازی استودیو Kylotonn یعنی بازی V-Rally 4 هم اکنون برای PS4، Xbox One و پی سی در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده