// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ عرضه بازی The Quiet Man مشخص شد

کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرده است که بازی The Quiet Man در تاریخ ۱۰ آبان ماه منتشر می‌شود.

The Quiet Man نام بازی جدید کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) است که در آن بازیکنان در نقش شخصیتی ناشنوا قرار می‌گیرند. یکی از مواردی که کاربران خواستار آن بودند، اعلام تاریخ انتشار بازی The Quiet Man بود که کمپانی اسکوئر انیکس در این باره تاریخ خاصی را در دسترس قرار نداده بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس بالاخره سکوت خود را شکست و تاریخ عرضه‌ی بازی The Quiet Man را اعلام کرد.

بازی The Quiet Man در تاریخ ۱۰ آبان ماه (یک نوامبر) برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. در این میان اشاره کنم که The Quiet Man نسخه‌ی فیزیکی ندارد و به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود. بازی The Quiet Man برای اولین بار در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد. در این بازی بازیکنان در نقش دین (Dane) قرار می‌گیرند که یک شخص ناشنوا است. اسکوئر انیکس به واسطه‌ی بازی The Quiet Man، سعی دارد یک تجربه‌ی سینمایی را در دسترس بازیکنان قرار بدهد.

تا به امروز توسعه‌دهندگان مختلفی سعی کرده‌اند با ارائه یک گیم‌پلی سینمایی، گیمرها را به خود جذب کنند. حال باید تا تاریخ ۱۰ آبان ماه منتظر بمانیم و ببینیم اسکوئر انیکس از طریق بازی The Quiet Man تا چه اندازه در این راه موفق خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده