// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

بازی Minecraft: Dungeons با انتشار یک تریلر معرفی شد

استودیو Mojang با انتشار یک تریلر بازی Minecraft: Dungeons را معرفی کرد.

بازی Minecraft را می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در بازار دانست که به واسطه‌ی جهان سندباکس و سیستم ساخت و سازش، بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو موجانگ (Mojang)، سازنده بازی Minecraft، بازی Minecraft: Dungeons را با انتشار یک تریلر معرفی کرد.

بازی Minecraft: Dungeons توسط یک تیم داخلی کوچک از استودیو سوئدی موجانگ در حال توسعه است؛ در این بازی بازیکنان وارد سیاه‌چاله‌های مختلفی می‌شوند. حال سیاه‌چاله‌های بازی دارای باتلاق‌ها، معدن‌ها و پرتگاه‌های مختلفی هستند که بازیکنان را به چالش می‌کشند. بازیکنان می‌توانند بازی Minecraft: Dungeons را به صورت صورت تک‌نفره یا به صورت مشارکتی با سه شخص دیگر تجربه کنند.

در انتها مشخص شده است که بازی Minecraft: Dungeons برای عرضه در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است. همچنین این بازی ابتدا برای کامپیوتر عرضه خواهد شد و از آن جایی که تیم کوچکی برای توسعه‌ی بازی در نظر گرفته شده است، هنوز تاریخ خاصی برای عرضه Minecraft: Dungeons روی سایر پلتفرم‌ها در نظر گرفته نشده است. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی بازی Minecraft: Dungeons را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده