نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

در رویداد Desert Knights بازی PUBG در سه تیم هشت نفره به نبرد می‌پردازید

به لطف بازگشت رویداد Desert Knights به نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی PUBG، می‌توان بازی را در تیم‌های هشت‌نفره پیش برد.

رویداد Desert Knights برای دومین هفته‌ی متوالی است که راهی ایکس باکس وان می‌شود و این‌بار، قرار است قوانین جالبی را در بازی اعمال کند. با توجه به مطلبی که در بلاگ رسمی بازی PUBG منتشر شده، رویداد Desert Knights این‌بار در نقشه‌ی میرامار (Miramar) جریان خواهد داشت. این رویداد در بازگشت دوباره‌اش به ایکس باکس وان، حالا به‌جای ۲۰ بازیکن، از ۲۴ بازیکن حاضر در نقشه پشتیبانی می‌کند. در این رویداد بازیکن‌ها به سه تیم هشت‌نفره تقسیم و با آیتم‌های پوششی لول ۳ از جمله‌ کلاه‌خود، زره و کوله‌پشتی و دو نارنجک، یک سلاح کمری و جعبه‌ی کمک‌های اولیه، راهی نقشه می‌شوند.

کشتن یا ناک‌اوت کردن دشمنان برای هر تیم سه امتیاز را به همراه می‌آورد و اولین تیمی که به امتیاز ۱۵۰ برسد، یا اینکه تا پایان وقت قانونی بازی بیشترین امتیاز را داشته باشد، برنده‌ی بازی است. این‌بار به‌جای ۱۲ دقیقه، هر دست در ۱۵ دقیقه برگزار می‌شود و برخلاف حالت بتل‌رویال بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، با هربار مرگ در Desert Knights، دوباره در نقشه Respawn خواهید شد. بازیکنانی که در این رویداد کشته می‌شوند، ۳۰ ثانیه پس از مرگ‌شان به هواپیمایی که بازی را از آن شروع می‌کنند، بازخواهند گشت و دوباره باید از همان‌جا، به جریان بازی بازگردند. در این رویداد، نقاط امن (Safe Zone) محدودی وجود دارد که در نقشه‌ی زیر هم علامت زده شده‌اند.

نقاط امن بازی در رویداد Desert Knights 

همان اندازه که این رویداد یک‌سری قانون جدید به بازی اضافه می‌کند، یک‌سری از قوانین و شرایط استاندارد بازی هم از دسترس خارج کرده است. به عنوان مثال، در جریان هر دست از این رویداد، شاهد ارسال Care Packageها به نقشه‌ی بازی نخواهیم بود، منطقه‌ی قرمز دیگر روی نقشه ظاهر نمی‌شود و سیستم آب و هوای پویا هم غیرفعال شده و هوا همیشه آفتابی خواهد بود. همچنین حالت Friendly fire هم در Desert Knights وجود ندارد.

این رویداد هم‌اکنون در دسترس کاربران بازی PUBG قرار گرفته و تا ساعت ۵:۳۰ روز ۸ مهر ماه ادامه خواهد داشت. بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، ساخته‌ی استودیو PUBG Corp را می‌توانید روی ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید. به‌تازگی نسخه‌ی پلی استیشن 4 این بازی در بلاگ رده‌بندی سنی کشور کره لیست شده و احتمال می‌رود که در آینده‌ای نزدیک، شاهد معرفی و انتشار نسخه PS4 این بازی باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده