// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

باندل Fortnite کنسول ایکس باکس وان اس معرفی شد

کمپانی مایکروسافت باندل Fortnite کنسول ایکس باکس وان اس را معرفی کرد.

اگر تا به امروز موفق به تجربه‌ی بازی Fortnite نشده‌اید و علاقه‌مند به پلتفرم مایکروسافت هستید، حال بهترین زمان برای پیوستن به جمع دارندگان ایکس باکس فرا رسیده است. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت، باندل بازی Fortnite کنسول ایکس باکس وان اس را معرفی کرد.

از آن‌جایی که مایکروسافت تا به حال یک بازی Free To Play را در باندل خود قرار نداده بود، بنابراین شاهد آیتم‌های جذابی در این باندل هستیم. باندل فورتنایت کنسول Xbox One S مزیت‌های ارزشمندی دارد. کاربران با خرید این باندل، ست تزئینی EON را در داخل بازی دریافت خواهند کرد. این ست شامل شخصیت لجندری EON، تبر کمیاب Resonator و گلایدر کمیاب Aurora می‌شود که در داخل بازی Fortnite، ارزش بالایی دارند.

همچنین خریداران ۲۰۰۰ وی-باکس (پول داخل بازی) دریافت خواهند کرد. جدا از این موارد کاربران با خرید این باندل، اشتراک یک ماهه سرویس ایکس باکس گیم پس و اشتراک یک ماهه ایکس باکس لایو گلد را دریافت خواهند کرد. با توجه به بازی‌های تایید شده برای سرویس Game Pass نظیر بازی Wolfenstein: The New Order، زمان مناسبی است تا از مزیت‌های این کنسول برخوردار شوید.

باندل بازی Fortnite ایکس باکس وان اس، اوایل هفته‌ی آینده، با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده