استودیو Treyarch از کنار گذاشتن بخش تک نفره در بازی Black Ops 4 میگوید
دیوید وندرهار (David Vonderhaar) و دن بانتینگ (Dan Bunting)، رؤسای استودیو تری آرک در مصاحبهای با سایت گیم اسپات در مورد مسیر پیشرفت پروژهی Call of Duty: Black Ops 4 از همان مراحل ابتدایی و اینکه چگونه مجبور شدند در داخل استودیو گونهای از «فرهنگ تطابق» بسازند، سخن گفتند.
بانتینگ میگوید تصمیمِ کنار گذاشتن بخش سنتی تکنفره در بازی Call of Duty: Black Ops 4 بیش از هر چیز نوعی تطابق یافتن برای به موفقیت رسیدن بوده است. او میگوید:
مهمترین جنبهی توسعه دادن بازیها وفق یافتن با شرایط است. اگر قادر نیستید به کاری که انجام میدهید صادقانه بنگرید و مدام بگویید «این بهاندازه کافی برایم مناسب نیست»، «این چیزی نیست که میخواهم» یا «باید تغییری انجام شود» نیاز دارید که خودتان را با شرایط وفق دهید. اگر نمیتوانید کاری را بهخوبی و آنطور که میخواهید انجام دهید، پس نتوانستهاید شرایط را بهخوبی درک کنید و مطابق با آن پیش بروید و قرار نیست تجربهای را که مد نظر دارید تولید و ارائه کنید.
وندرهار نیز در طی مصاحبه اشاره کرد پروسه اینطور نبود که در مرحلهای از توسعه، تصمیمِ کنار گذاشتن بخش تکنفره گرفته شود؛ بلکه از همان ابتدا توسعهی بازی Call of Duty: Black Ops 4 با این ایده آغاز شد که باید بخش تکنفره را حدف کرد.
بانتینگ نیز در جایی اشاره میکند که از همان ابتدا تصمیم بر این گرفته شد که Black Ops 4 تجربهای اجتماعی باشد و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش استودیو Treyarch بهکار گرفته شده است.