کارگردان بازی Spider-Man به تمجید از پلی استیشن پرداخت
امروز و درجریان تازهترین اخبار بازی، برایان اینتهار (Bryan Intihar)، کارگردان بازی تحسینشدهی Spider-Man، به تمجید از پلی استیشن پرداخته است. وی در این مصاحبه خاطرنشان کرده که بدون حمایتهای پلیاستیشن، ساخت بازی ممکن نبوده و آنها تاثیر بسیار زیادی در موفقیت این بازی داشتهاند.
در مصاحبهی اینتهار میخوانیم:
بدون کمک و حمایتهای پلیاستیشن، این بازی ساخته نمیشد. در زمان ساخت بازی هروقت که سراغ آنها میرفتم و از تغییرات بزرگی که میخواستم اعمال کنم به آنها میگفتم، جوابشان همیشه مثبت بود. هیچ وقت موردی منفی از آنها نشنیدم و واکنش آنها همیشه به این شکل بود که «برو و انجامش بده!» و تنها سوالی که از من میپرسیدند این بود که «آیا این تغییرها بازی را بهتر میکنند؟» من میگفتم که «آره» و سپس در جواب به من میگفتند که «مشکلی وجود ندارد» و این آخرین باری بود که ما دربارهی آن موضوع صحبت میکردیم. من تمام این موفقیتها را مدیون پلیاستیشن هستم.
بازی Spider-Man، ساختهی جدید استودیو اینسامنیاک گیمز، به تازگی به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر و با بازخورد بسیار مثبت منتقدان روبهرو شده است. این پایان کار بازی نیست و به زودی قرار است بستههای الحاقی آن در قالب یک پکیج با نام The City That Never Sleeps منتشر شوند. این DLCها قرار است در سه قسمت مختلف منتشر شود که قسمت اول آن سرقت (The Heist) نام دارد و از تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) در دسترس دارندگان بازی قرار خواهد گرفت. گفتنی است که سازندگان بازی در حال نهایی کردن حالت نیو گیم پلاس بازی هستند و بهزودی آن را هم در قالب یک آپدیت رایگان، به بازی اضافه خواهند کرد.