// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

حالت نیو گیم پلاس بازی Marvel’s Spider-Man در حال آماده‌سازی است

استودیو اینسامنیاک گیمز در توییتر در پاسخ به یکی از کاربران گفت که در حال ساخت حالت نیو گیم پلاس بازی Marvel’s Spider-Man است.

بازی Marvel’s Spider-Man بیش از پنج روز است که به طور انحصاری برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است و بسیاری از طرفداران همان روز اول بازی را به اتمام رسانده‌اند و منتظر محتویات جدید برای آن هستند. سازندگان در استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در این راستا قصد دارند که با اضافه کردن حالت New Game Plus مخاطبان بازی مرد عنکبوتی را بیشتر سرگرم کنند.

این اخبار بازی پس از پاسخ دادن اینسامنیاک گیمز به یکی از کاربران در توییتر منتشر شده است. سازندگان در حساب کاربری توییتر از جزئیات حالت نیو گیم پلاس بازی Spider-Man اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند، اما با توجه به این پست، آنها توسعه این حالت را به پایان رسانده‌اند و در حال پولیش کردن آن هستند. در ادامه می‌توانید توییت سازندگان را مشاهده کنید:

بله، ما در حال کار و پولیش کردن New Game Plus بازی Spider-Man هستیم!

در بازی‌های دیگر، حالت New Game Plus در واقع چالش‌های بیشتری را به بازی اضافه می‌کند تا ارزش تکرار بازی را بالا ببرد و کاربران می‌توانند بازی را باری دیگر تجربه کنند. مدتی پیش نیز بازی God of War میزبان آپدیت نیو گیم پلاس شد و کاربران از همان ابتدا می‌توانستند به سلاح‌های آخر بازی دست پیدا کنند. هنوز مشخص نشده است که در نیو گیم پلاسِ بازی انحصاری مرد عنکبوتی شاهد چه محتویاتی خواهیم بود، اما انتظار محتویات مشابهی را می‌شود کشید.

به تازگی مشخص شده است که Spider-Man به یکی از بازی‌های پرفروش سال جاری در انگلستان تبدیل شده است و در همان هفته اول نسبت به بازی God of War دوبرابر فروش داشته است. اکنون با توجه به راه‌یابی نیو گیم پلاس شاهد ثابت ماندن این بازی در جدول فروش هفتگی خواهیم بود.

بازی Marvel’s Spider-Man در زومجی نمره ۸.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

چه طرفداران شخصیت محبوب اسپایدرمن، چه دوست‌داران بازی‌هایی با محوریت ابرقهرمان‌ها و چه گیمرهایی که از بازی‌های بزرگ تک‌نفره و داستانی لذت می‌برند، بدون شک باید به تجربه‌ی Marvel’s Spider-Man بپردازند. یک ساخته‌ی هیجان‌انگیز، پرسرعت و جذاب که شاید سیستم مبارزاتش در طولانی‌مدت تکراری و نه‌چندان ایده‌آل جلوه کند و مراحل فرعی‌اش هم صرفا حکم بهانه‌هایی برای گشتن در نیویورکِ خلق‌شده توسط سازنده‌ها را داشته باشند، اما آن‌قدر نکات مثبت زیادی دارد که موقع روبه‌رو شدن با آن، به یاد آوردن این‌گونه اشکالاتش، سخت به نظر می‌رسد.

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی اسپایدرمن در زومجی مراجعه کنید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده