نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰

مایکروسافت بازی Solitaire را به ویندوز ۱۰ بر می‌گرداند

به نظر می‌رسد خبرهای خوب و خوشی که از ویندوز ۱۰ به گوش می‌رسند، تمامی ندارد و مایکروسافت این بار قصد دارد تا بازی نوستالژی و به‌یادماندنی Solitaire را که در ویندوز ۸ حذف شده بودند، به ویندوز ۱۰ برگرداند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با وجود این‌که بازی‌هایی مانند Solitaire، Hearts و Minesweeper طرفداران و علاقه‌مندان زیاد و البته پروپاقرصی دارند اما مایکروسافت تصمیم گرفت تا آن‌ها را از ویندوز ۸ حذف کند. با این‌که مایکروسافت نسخه بروز شده و مدرن این بازی‌ها را از طریق فروشگاه ویندوز عرضه کرد اما باز هم هیچ چیزی لذت بخش‌تر از اجرای این بازی‌ها طریق منو استارت و بخش Accessories و یافتن بازی‌های کلاسیک ویندوز نیست.

مایکروسافت حالا قصد دارد تا Soltaire را به عنوان بخشی از ویندوز ۱۰ به همراه آن عرضه کند. این بازی همان نسخه مدرن موجود در فروشگاه ویندوز است با این تفاوت که دیگر نیازی نیست برای تجربه آن،‌ درون فروشگاه ویندوز جستجو کرده و آن را دانلود کنید.

این تصمیم را می‌توان در راستای بازگرداندن منو استارت به ویندوز ۱۰ تلقی کرد. تصمیماتی که مایکروسافت قصد دارد تا با عمل کردن به آن‌ها،‌ کاربران قدیمی ویندوز را با ویندوز ۱۰ آشتی دهد. با این‌ حال Soltaire تنها بازی از سری بازی‌های قدیمی موجود در ویندوز است که به همراه ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. البته این موضوع ممکن است تا عرضه ویندوز ۱۰ در تابستان سال جاری تغییر کند.

اگر شما از علاقه‌مندان به بازی‌هایی مانند Hearts یا Minesweeper هستید، برای بازی کردن این بازی‌ها باید همچنان به جستجو در فروشگاه ویندوز و دانلود کردن آن‌ها بپردازید.

نظر شما راجع به بازگشت Soltaire به ویندوز چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده