نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر جدید بازی Assassin's Creed: Odyssey نقش مهم انتخاب‌ها را نشان می‌دهد

در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Assassin’s Creed: Odyssey، نقش انتخاب‌های بازیکنان در شکل‌گیری داستان و کاراکترشان نمایش داده می‌شود.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، تریلری جدید از بازی مورد انتظار Assassin’s Creed: Odyssey منتشر شد؛ تریلری که در آن المان‌های نقش آفرینی بازی و حق انتخاب‌هایی که در برابر کاربران قرار می‌گیرد، نمایش داده شده است.

همانطور که اشاره شد، در این تریلر المان‌های نقش‌آفرینی بازی به تصویر کشیده شده است؛ در این قسمت، می‌توانید با انتخاب‌های خود بازی را با آزادی عمل بیشتر از قبل پیش ببرید. نه تنها می‌توانید بخش داستانی بازی را آن‌طور که می‌خواهید پیش ببرید، بلکه در روند بازی هم آزادی عمل کافی به بازیکنان داده می‌شود تا بتوانند مسیر خود برای رسیدن به اهداف‌شان را آن طور که دوست دارند انتخاب کنند.

بازی Assassin’s Creed: Odyssey، جدیدترین اثر کمپانی یوبیسافت، در تاریخ ۵ اکتبر سال جاری (۱۳ مهر) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی می‌شود. اخیرا مشخصات سیستم مورد نیاز این بازی برای اجرا روی کامپیوتر اعلام شده است و پیش از آن، یک تریلر با محوریت نمایش جاذبه‌های محیطی یونان از بازی پخش شد و نمایش‌های آن در گیمزکام سال جاری، از آخرین موارد قابل ذکر این بازی مورد انتظار در ماه‌های اخیر بودند.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده