// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

جزئیاتی از روند توسعه نسخه بازسازی بازی System Shock منتشر شد

استودیو Night Dive با انتشار تصاویر و اطلاعاتی در وب سایت کیک استارتر، کاربران را  از روند توسعه نسخه بازسازی بازی System Shock مطلع کرد.

همانند همیشه استودیو نایت دایو (Night dive) با انتشار اطلاعاتی کاربران را از روند ساخت نسخه ریبوت بازی System Shock با خبر کرد. سازندگان به طور ماهیانه با انتشار پست‌های مختلف به این روند ادامه می‌دهند تا طرفداران را از توسعه بازی مورد علاقه‌شان مطلع کنند.

سازندگان در این راستا از راه یابی جلوه‌های هنری جدید در بازی خبر داده‌اند که شاهد بافت‌های بهبود یافته هستیم. در جریان نسخه Adventure Alpha این بازی حامیان مالی توانستند محیط Citadel Station را بدون حضور دشمنان تجربه کنند و نگاهی به گرافیک بهبود یافته آن بیندازند.

تیم توسعه دهنده همچنین با انتشار تصاویر جدیدی از بازی اعلام کردند که بافت‌های بازی اصلی با تنظیمات PBR به روزرسانی شده است. گویا استودیو نایت دایو قصد دارد از بافت‌ها قدیمی در حالت Retro Mode استفاده کند که یا از اول در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد یا اینکه کاربران برای دست یابی به آن باید بازی را تمام کنند.

در پایین می‌توانید از ویژگی‌هایی که اخیرا به بازی اضافه شده است با خبر شوید:

  • رزولوشن بالاتر تا 4K
  • توانایی نگاه کردن با ماوس
  • توانایی تغییر کلید‌های کیبورد، ماوس و گیم پد
  • اقتباس شده از موتور بازی سازی Nightdive یعنی KEX
  • اضافه شدن تنظیمات برای تغییر بین رزولوشن‌ها
  • وجود سیستم‌های DOS و Mac
  • پشتیبانی رسمی از ماد‌ها و نقشه‌های ساخته شده به دست طرفداران
  • تنظیمات جدید FOV یا همان میدان دید
  • دست آورد‌های جدید یا همان Achivments

نایت دایو همچنین خاطر نشان کرد که بازی System Shock: Enhanced Edition در پلتفرم استیم میزبان آپدیت پورت منبع می‌شود. این محتوا برای کسانی که بازی را در اختیار دارند به طور رایگان قابل دانلود است. در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر منتشر شده بیندازید. به نقل از صفحه کیک استارتر، بازی System Shock برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی در دست توسعه قرار دارد و در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود.

System Shock

تا به امروز اخبار زیادی پیرامون ریمیک سیستم شاک منتشر شده است که با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید آنها را مطالعه کنید.

نظرات خود را در مورد این بازی و روند توسعه آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده