// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

تم رایگان بازی Spider-Man برای پلی استیشن 4 هم‌اکنون قابل دریافت است

کمپانی سونی تم رایگانی را به مناسبت عرضه بازی انحصاری Spider-Man برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 در دسترس قرار داد.

کمپانی سونی در آستانه عرضه بازی Spider-Man، ساخته استودیو اینسامنیاک (Insomniac)، در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ماه)، تم پلی استیشن 4 آن را در اختیار طرفداران قرار داد. تم جدید که به طور استاتیک یا همان ثابت به دست مارکو جورجوویچ طراحی شده است، کاراکتر مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد که به سمت Rhino و Scorpion یورش می‌برد. تم یاد شده در حالی که شامل موسیقی نیز می‌شود تمامی آیکون‌های PS4 را با ظاهری برگرفته از اسپایدرمن نشان می‌دهد. اگر علاقه‌مند به دریافت این تم رایگان هستید باید بلافاصله برای آن اقدام کنید؛ چرا که فردا پس از عرضه بازی این پوسته از دسترس خارج می‌شود.

برای دانلود پوسته رایگان اسپایدرمن می‌توانید به صفحه شمارش معکوس آن مراجعه و در انتهای صفحه روی گزینه Claim Reward کلیک کنید. پس از آن پنجره‌ای نمایان می‌شود که شماره سریالی را به شما نشان می‌دهد. کاربران باید شماره یاد شده را در صفحه Playstation Store وارد کنند و سپس از تنظیمات منو به قسمت Themes مراجعه کنند و تم اسپایدرمن را انتخاب کنند. تم یاد شده صفحه شما را با تار‌های عنکبوت می‌پوشاند.

کمپانی سونی موقعیت‌های مختلفی را در بازار برای علاقه‌مندان به این بازی انحصاری مهیا کرده است؛ طوری که علاقه‌مندان می‌توانند باندل پلی استیشن 4 پرو بازی Spider-Man را با قیمت ۴۰۰ دلار خریداری کنند. برای اطلاع بیشتر از این کنسول می‌توانید به این مطلب در زومجی مراجعه کنید.

اگر Theme پلی استیشن 4 خود را همیشه تغییر می‌دهید با کلیک روی این لینک می‌توانید یک پوسته دینامیک یا متحرک بازی Destiny 2: Forsaken را به رایگان از آن خود کنید.

بازی Spider-Man فردا به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید یا اینکه با مراجعه به مطلبی در زومجی از نمرات آن که به دست وب‌سایت‌های معتبر دنیا ثبت شده است، مطلع شوید.

آیا برای دانلود تم رایگان اسپایدرمن اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده