نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴

ظاهر کاراکتر ایدا وانگ در نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 فاش شد

تصویر لو رفته از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2 ظاهر کاراکتر ایدا وانگ در بازی را فاش می‌کند.

به تازگی تصویری در ردیت منتشر شده است که ظاهر جدید کاراکتر ایدا وانگ را نشان می‌دهد. با توجه به کیفیت تصویر گرفته شده و لوگویی که روی آن وجود دارد، می‌توان حدس زد که عکس از روی یک صفحه‌ی کاغذی که مربوط به یک روزنامه یا مجله بوده، گرفته شده است. لوگوی چینی زیر تصویر نشان می‌دهد که منبع مذکور، یک روزنامه یا مجله‌ی چینی بوده است.

Resident Evil 2 Ada Wong

ظاهر این شخصیت که در تصویر می‌بینیم، کاملا با ایدا وانگی که در گوشه‌ای از تریلر معرفی بازی به تصویر کشیده شد مطابقت دارد. البته استودیو کپکام هنوز به طور رسمی تایید نکرده که این کاراکتر ایدا وانگ است یا نه، اما حتی اگر این تصویر را با تصاویر مفهومی و قدیمی این کاراکتر مقایسه کنید، باز هم به ایدا وانگ بودنش پی می‌برید و تریلر معرفی بازی و تصویر مفهومی مذکور، جایی برای تردید باقی نگذاشته‌اند.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2 در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. در گیمزکام امسال اخبار و تریلرهایی جدید از این بازی منتشر شد؛ همچنین آخرین تریلر منتشر شده از این بازی ترسناک، اتفاقات را خارج از ایستگاه پلیس راکون سیتی نمایش می‌دهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده