// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

بازی 3on3 Freestyle برای ایکس باکس وان منتشر شد

استودیو 3on3 Freestyle اعلام کرد که بازی رایگان و آنلاین 3on3 Freestyle که با محوریت ورزش بسکتبال طراحی شده است، هم‌اکنون برای ایکس باکس وان در دسترس است.

اگر از کاربران ایکس باکس وان و طرفداران بازی‌های بسکتبال آرکید هستید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. به تازگی اعلام شده که بازی 3on3 Freestyle به دست کاربران ایکس‌باکس وان رسیده است.

بازی 3on3 Freestyle در ابتدا در سال ۲۰۱۶ برای پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر شد. این بازی بسکتبال محور در استودیو جوی سیتی (JoyCity) طراحی شده است و به طور رایگان یا به اصطلاح Free To Play در دسترس طرفداران قرار گرفته است. همانطور که از نام بازی پیدا است، 3on3 Freestyle سه بازیکن را در مقابل سه بازیکن دیگر در زمین بسکتبال رها می‌کند و کاربران با تجربه یک روند آنلاین می‌توانند مهارت‌های خود را به رخ یکدیگر بکشند.

گرافیک کارتونی و هنری یکی از ویژگی‌های بارز این بازی به شمار می‌رود که بیشتر روی ورزش بسکتبال خیابانی تمرکز دارد. گیم پلی سرعتی و اکشن با کاراکتر‌های دوست‌داشتنی می‌تواند شما را ساعت‌ها در دنیای رنگارنگ این بازی غرق کند. از آنجا که بازی مذکور به طور رایگان در دسترس است تجربه آن خالی از لطف نیست.

3on3 Freestyle

کاراکتر‌های مختلفی در این بازی گنجانده شده‌اند که هر یک از مهارت‌های خاصی برخوردار هستند. قدرت فیزیکی و حتی سرعت هر از این کاراکترها با توجه به حریف شما در بازی تاثیرگذار خواهد بود. گفتنی است که این بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 طراحی شده است و موارد فیزیکی آن نیز از سیستم پویایی برخوردار است تا بتواند تجربه نابی را برای دوستداران این سبک به ارمغان بیاورد.

بازی 3on3 Freestyle در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، PS4 و کامپیوتر، هم‌اکنون برای تمامی کاربران در دسترس است.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده