// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

آپدیت ماه سپتامبر بازی Quake Champions، قهرمان و نقشه جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

در نمایشگاه Pax West و لایو استریم تیم سازنده Quake Champions، اطلاعاتی از آپدیت ماه سپتامبر این بازی در دسترس قرار گرفت.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه Pax West یک لایو استریم با محوریت بازی Quake Champions برگزار شد و در جریان این لایو استریم اطلاعاتی از آپدیت آینده بازی Quake Champions منتشر شد.

در اواخر ماه سپتامبر یک به‌روزرسانی برای بازی Quake Champions منتشر می‌شود که در این به‌روزرسانی یک قهرمان و نقشه‌ای جدید به Quake Champions اضافه می‌شود. جدا از این دو مورد کاربران پس از آپدیت ماه سپتامبر می‌توانند حالت آرکید بازی را تجربه کنند. در حالت آرکید Quake Champions، حالت‌های زیر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و از بخش Play Now می‌توانید به این حالت دسترسی داشته باشید.

  • Hot Rockets — تمامی قهرمان‌ها در این حالت راکت لانچر خواهند داشت و میزان آسیب رسانی‌شان در حالت Quad Damage حساب می‌شود.
  • Mystery Champion — در این حالت انتخاب قهرمان برعهده شما نیست و هر بار که اسپاون می‌شوید، در نقش یک قهرمان جدید قرار خواهید گرفت.
  • Team Instagib — در این حالت دو تیم چهارنفره با یکدیگر رقابت می‌کنند.
  • Unholy Trinity — در این حالت سلاحی در نقشه بازی قرار ندارد که آن را بردارید؛ اما هر بار که اسپاون می‌شوید، اسلحه‌ای مثل راکت لانچر، Railgun یا اسلحه Lightning به شما داده می‌شود.
  • Sacrifice — یک حالت تیمی و چهار به چهار رقابتی که بازیکنان باید با توجه به خواسته‌های‌شان قهرمان‌ها را انتخاب و در طول بازی از استراتژی‌های مبارزه‌ای مختلفی استفاده کنند.

نقشه‌ی جدیدی که در آپدیت ماه سپتامبر به بازی Quake Champions اضافه می‌شود، Longest Yard نام دارد. این نقشه که الهام گرفته از Volkerh است، شامل پلتفرم‌های مختلفی می‌شود و همچنین پرتگاه‌های عمیق و بی‌انتهایی را شاهد هستیم که در طول بازی اگر به آن‌ها توجهی نداشته باشید، کشته خواهید شد. در ادامه اعلام شد که با عرضه نقشه جدید بازی، پوسته Painkiller از بازی Quake II نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

قهرمان جدید بازی Quake Champions نیز آتنا نام دارد. وی یک قلاب دارد که از آن می‌تواند در موقعیت‌های مختلف مثل فرار کردن استفاده کند. آتنا از اواسط ماه سپتامبر از طریق سرورهای آزمایشی Quake Champions، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Quake Champions

بازی Quake Champions

بازی Quake Champions


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده