// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

شهر نایت سیتی بازی Cyberpunk 2077 حس و حال یک شهر واقعی را به بازیکنان القا می‌کند

پاتریک مایلز، طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077، در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده است که شهر نایت سیتی Cyberpunk 2077 حس و حال یک شهر واقعی را در بازیکنان القا می‌کند.

ویدیو گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 را می‌توان یکی از بهترین‌ ویدیوهای نسل هشتم دانست که جزئیات زیادی از جهان Cyberpunk 2077 را به نمایش گذاشت. حال سوال پیش می‌آید که جهان نایت سیتی، شهر بازی Cyberpunk 2077، تا چه اندازه وسعت دارد و چه حس و حالی را به بازیکنان منتقل می‌کند؟

استودی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)،‌ سازنده بازی Cyberpunk 2077، در بازی The Witcher 3: Wild Hunt به خوبی مهارت خود در خلق یک سرزمین واقع گرایانه را به نمایش گذاشته بود؛ زمانی که در شهر Novigrad قدم بر می‌داشتید، حس می‌کردید در یک شهر واقعی حضور دارید که با مقیاس کوچک‌تری در بازی قرار گرفته است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به تازگی پاتریک مایلز، طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077، گفت‌وگویی انجام داده است و در این مصاحبه از وی پرسیده شده است که نایت سیتی تا چه اندازه وسعت دارد؟ وی در این باره گفت:

بگذارید این گونه بگویم: زمانی که در نایت سیتی رانندگی می‌کنم، حس یک شهر واقعی به من منتقل می‌شود و حس و حال یک شهر مینیاتوری را ندارد.

به عبارتی پاتریک مایلز به این مورد اشاره کرده است که انجام فعالیت‌های مختلف در نایت سیتی و اتمسفر این شهر، به گونه‌ای است که بازیکنان حس می‌کنند در یک شهر واقعی قرار دارند. با تمام این گفته‌ها انتظار برای بازی‌ای که هنوز تاریخ انتشار دقیق ندارد، واقعا سخت است. نظر شما کاربران زومجی در مورد شهر نایت سیتی بازی  سایبرپانک 2077 چیست؟ بازی Cyberpunk 2077 برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده