// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۰

وحید کوشی باغی، برنده رشته فیفا 18 در چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران

در سومین روز از چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، وحید کوشی‌باغی موفق شد تا با شکست مهران علیزاده، نایب قهرمان سال گذشته، قهرمان این دوره از مسابقات فیفا ۱۸ در کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ شود.

چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران از ششم شهریور در برج میلاد با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شرکت مکعب و برج میلاد آغاز شده است. امروز در سومین روز از برگزاری این لیگ بزرگ، شرکت‌کنندگان در مسابقات فیفا 18 روی کنسول ایکس‌باکس 360 به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت وحید کوشی باغی توانست با شکست مهران علیزاده، نایب قهرمان سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایرانی در رشته فیفا ۱۸ کنسول ایکس‌باکس 360، به مقام قهرمانی دست پیدا کند. طبق اعلام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای قهرمان این رشته در فینال رقابت‌ها برنده کنسول ایکس‌باکس 360 می‌شود. متاسفانه در تصمیمی عجیب شاهد اهدای جایزه‌ای از نسل گذشته کنسول‌ها به برندگان هستیم که قابل تامل است. 

مسابقات چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران تا روز ۱۶ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. طبق اعلام برگزارکنندگان، مسابقات رشته کوییز آو کینگز امروز پنجشنبه هشتم شهریور در برج میلاد آغاز می‌شود. علاوه بر این، مسابقات بازی‌های پسرخوانده در روزهای دهم و یازدهم شهریور و همچنین رقابت‌های کانتر استرایک نیز در روز یکشنبه یازدهم شهریور در برج میلاد برگزار خواهد شد.

بازدید از رقابت‌های چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران تا روز ۱۶ شهریور برای همگان آزاد خواهد بود و علاقمندان می‌توانند با حضور در برج میلاد، از تماشای رقابت‌ها لذت ببرند. به ویژه مانند سال گذشته، امسال نیز مسابقات فیفا ۱۸ و PES 2018، با حضور گزارشگران فوتبال برگزار می‌شود که این موضوع باعث افزایش هیجان رقابت‌ها خواهد بود. سامسونگ حامی چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران یعنی این دوره از مسابقات شده است. در ادامه می‌توانید زمان‌بندی رقابت‌ها را مشاهده کنید:

رشتهزمان برگزاری
فیفا برای  PCعصر روز ۱۰ شهریور
PES برای PS4۱۰ شهریور
کلش رویالظهر روز ۱۱ شهریور
PES برای Xbox 360 ۱۳ شهریور
فیفا برای PC۱۵ شهریور
PES برای PS4۱۶ شهریور


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده