نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

سامسونگ حامی چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران

چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران (IGL 2018) با حمایت شرکت‌ سامسونگ توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت مکعب به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای (ESWC) برگزار می‌شود.

لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران به عنوان بزرگترین مسابقات بازی‌های دیجیتال کشور از روز سه‌شنبه ۶ تا جمعه ۱۶ شهریور ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. شرکت سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید‌کننده نمایشگر در جهان با جدیدترین و برترین مانیتورهای گیمینگ خود از این مسابقات حمایت می‌کند.

مسابقات چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در پنج رشته PES 2018 ،FIFA 18 ،Clash Royale، Quiz of Kings و بازی جدید پسرخوانده برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگانی که بازی‌های کنسولی یا PC را انتخاب می‌کنند بازی‌ خود را روی نمایشگر ۲۷ اینچ گیمینگ G70 سامسونگ انجام خواهند داد.

در کنار برگزاری مسابقات لیگ بازی‌های رایانه‌‌ای، شرکت‌کنندگان می‌توانند با حضور در غرفه بزرگ سامسونگ از نزدیک با جدیدترین مدل‌های مانیتور این شرکت آشنا شوند. در این غرفه حاضران می‌توانند بازی فیفا را باهیجانی متفاوت و روی صفحه نمایش فوق‌ عریض و بزرگ مانیتور ۴۹ اینچی G90 سامسونگ به عنوان بزرگترین مانیتور گیمینگ جهان تجربه کنند. مانیتور G90 سامسونگ در ابعاد ۴۹ اینچی و با صفحه نمایشی خمیده و فوق‌ عریض طراحی و تولید شده است. نفرات اول تا سوم این مسابقات از طرف شرکت سامسونگ جوایز ارزشمندی را دریافت خواهند کرد.

۶۰ مانیتور گیمینگ خمیده (Curved)

رقابت‌های چهارمین دوره مسابقات لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران روی ۶۰ مانیتور ۲۷ اینچ گیمینگ G70 سامسونگ برگزار خواهد شد.

G70 اولین مانیتور Curved گیمینگ جهان است که با داشتن ویژگی‌هایی همچون زمان واکنش ‌پذیری فوق سریع یک میلی‌ ثانیه‌‌ای‌، نرخ بروزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی، انحنای ۱۸۰۰ میلی‌متری پنل و نسبت کنتراست 3000:1 عملکردی کم‌نقص در نمایش بازی‌ها دارد.

مانیتور گیمینگ G70 سامسونگ از فناوری پیشرفته و جدید کوانتوم دات در پنل خود بهره‌ می‌برد که ضمن تولید طیف رنگ‌های گسترده و متنوع، فاقد ماده کادمیوم است و از مواد دوستدار محیط زیست استفاده می‌کند. پوشش ۱۲۵ درصدی طیف نوری sRGB ویژگی‌ دیگری است که نمایش تصاویر چشم‌نواز را در این مانیتور تضمین می‌کند.

همچنین برای راحتی هر چه بیشتر گیمرها، تمامی تنظیمات ضروری نمایشگر از طریق داشبورد طراحی شده روی صفحه (UX OSD) اعمال می‌شود. به کمک این داشبورد گیمرها می‌توانند به راحتی مواردی همچون زمان واکنش پذیری و نرخ بروز رسانی تصویر را متناسب با سبک بازی و شرایط مکانی خود تغییر دهند.

دو قابلیت مهم حالت محافظ چشم (Eye Saver Mode)  و Flicker Free در مانیتورگیمینگ G70 سامسونگ به کار گرفته شده تا ضمن کاهش خستگی چشم گیمرها تصویری با کمترین لرزش و پرش به چشم منتقل شود.

علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران تا تاریخ ۲۵ مرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به لینک www.cgame.ir در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده