نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

بازیکنان Cyberpunk 2077 می‌توانند رابط کاربری بازی را آنطور که دوست دارند شخصی سازی کنند

با توجه به پست یکی از اعضای استودیو سی دی پراجکت رد در توییتر، دست کاربران در شخصی سازی رابط کاربری بازی سایبرپانک 2077 عمیقا باز خواهد بود.

اخیرا و درجریان تازه‌ترین اخبار بازی، ویدیو گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 پس از سال‌ها انتظار منتشر شد و از حق که نگذریم، چیزی فراتر از انتظارها بود و نوید یک شاهکار جدید از استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد را می‌داد؛ ویدیو‌یی که حدود نیم میلیون نفر آن را تماشا کردند.

واکنش‌ کاربران به بخش‌های مختلف این ویدیو کاملا مثبت و حتی «فرارتر از مثبت» بود، اما شاید یکی از قسمت‌هایی که بعضی از کاربران با آن کمی ناراحت بودند، نمایش میزان آسیب وارد شده به دشمنان بالای سر کاراکترشان بوده است. این موضوع در انجمن‌های گیمینگ مختلفی مطرح شد و در پایان، یک کاربر آن را با مدیر بخش ارتباطات استودیو CD Projekt RED مطرح کرد و وی هم در پاسخ به او گفت:

در نظر داریم که دسترسی عمیقی به کاربران در شخصی‌سازی رابط کاربری بازی بدهیم؛ شما می‌توانید المان‌های بسیار زیادی از HUD بازی را غیرفعال کنید.

بازی سایبرپانک 2077 در تاریخی نامشخص منتشر می‌شود. انتشار بازی فعلا برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تایید شده و عرضه‌اش برای پلتفرم‌های نسل بعدی هنوز در هاله‌ای از ابهام است. در آخرین اخبار منتشر شده از این بازی متوجه شدیم که دید اول شخص از آن حذف نمی‌شود و قرار نیست که یک زاویه‌ی دید دیگر، مثلا سوم شخص، به بازی اضافه شود.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده