// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵

زاویه دید اول شخص بازی Cyberpunk 2077 تغییر نخواهد کرد

یکی از اعضای استودیو سی دی پراجکت رد اعلام کرد که آن‌ها نسبت به برخی اعترض‌ها در مورد اول شخص بودن بازی آگاه هستند، اما این مسئله تغییر نخواهد کرد.

پس از معرفی بازی Cyberpunk 2077 در E3 2018 که مشخص شد قرار است با یک اثر اول شخص روبرو باشیم، نگرانی‌های زیادی حول این موضوع به وجود آمد و برخی از کاربران سرتاسر جهان خواستار اضافه شدن دوربین سوم شخص نیز به بازی شدند. اما پس از انتشار اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی، به نظر می‌رسد که نگرانی‌ها تاحدود زیادی برطرف شده است، اما هنوز هم هستند کسانی که با دوربین اول‌شخص مشکل دارند. پاتریک میلز، طراح کوئست‌های بازی در مصاحبه‌ای جدید اشاره کرد که تیم سازنده کاملا به این مسئله واقف است، اما زاویه دوربین بازی تغییر نخواهد کرد. وی گفت:

ما روی تصمیم خود کاملا قاطع هستیم. با این حال، از این مسئله هم آگاهیم که بسیاری از افراد بازی‌های اول شخص را دوست ندارند و حتی برخی از گیمرها به دلایل مختلفی نمی‌توانند چنین آثاری را تجربه کنند.

میلز اشاره کرد که سی دی پراجکت رد سعی دارد تا با تنظیمات گسترده در درجه سختی و دیگر موارد، سایبرپانک 2077 را به اولین اثر اول‌شخصی تبدیل کند که این قبیل از افراد هم از تجربه‌اش لذت ببرند. چیزی که مشخص است، دوربین بازی قرار نیست تغییر کند، اما تیم سازنده تلاش می‌کند تا اثری را تحویل دهد که تا جایی که ممکن است، گیمرها زیادی را به سوی خود جذب کند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده