// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

فهرست بازی‌های اسکوئر انیکس برای رویداد PAX West؛ از Life is Strange 2 تا Kingdom Hearts 3

کمتر از یک هفته دیگر به شروع رویداد PAX West زمان باقی‌مانده است و کمپانی اسکوئر انیکس لیست بازی‌های خود برای حضور در این رویداد را منتشر کرده است.

رویداد PAX West از تاریخ ۹ شهریور ماه (۳۱ آگوست) در شهر سیاتل ایالت واشنگتن دی‌سی آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۱۲ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه کمپانی و استودیوهای بازیسازی مختلفی حضور پیدا می‌کنند تا بازی‌های خود را به نمایش بگذارند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) لیست برنامه‌های خود برای رویداد Pax West را اعلام کرده است.

اولین بازی‌ای که اسکوئر انیکس آن را به نمایش خواهد گذاشت، بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age، یازدهمین نسخه از مجموعه Dragon Quest است که یک نسخه مستقل به حساب می‌آید. از آن جایی که این نسخه شامل شخصیت‌های جدیدی می‌شود، اگر پیش زمینه‌ای از داستان نسخه‌های پشین نداشته باشید، به راحتی می‌توانید این نسخه را تجربه کرده و لذت ببرید.

همچنین اسکوئر انیکس اعلام کرده است که در PAX West شاهد بازی Final Fantasy XV: Windows Edition هستیم که تیم سازنده قصد دارد تمامی محتویات این بازی را با رزولوشن 4K به نمایش بگذارد. از طرفی علاقه‌مندان بازی Kingdom Hearts 3 نیز می‌توانند منتظر منتشر شدن اخباری از این بازی باشند. کمپانی اسکوئر انیکس پلتفرم موبایل را نیز در نظر گرفته است و شاهد بازی موبایل Star Ocean: Anamnesis، بازی موبایل Dissidia Final Fantasy: Opera Omnia، بازی موبایل Final Fantasy: Brave Exvius و بازی موبایل Mobius Final Fantasy خواهیم بود.

از دیگر بازی‌هایی که در رویداد PAX West حضور دارند، می‌توان به بازی Shadow of the Tomb Raider، بازی Life is Strange 2 و بازی The Quiet Man اشاره کرد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ منتظر نمایش کدام یک از بازی‌های اسکوئر انیکس هستید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده