نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

همکاری کوکاکولا و اسکوئر انیکس برای انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider

کمپانی اسکوئر انیکس همکاری تازه‌ای با کوکاکولا برای عرضه بازی اکشن ماجراجویی Shadow of the Tomb Raider آغاز کرد.

زمان زیادی تا انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اسکوئر انیکس از همکاری با کوکاکولا برای عرضه این بازی اکشن ماجراجویی خبر داده است. البته این پایان ماجرا نیست؛ چرا که در تاریخ بیست‌ویکم شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) فیلم بلندی با نام Making of a Tomb Raider در سینماهای برگزیده ایالات متحده به نمایش در می‌آید و طرفداران می‌توانند از اینجا به تهیه بلیط اقدام کنند. شایان ذکر است که این فیلم به نمایش فرآیند ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider و گیم‌پلی پیش‌تر دیده نشده آن می‌پردازد. یک جام و «پاداش‌های درون بازی» به کسانی که در این نمایش شرکت می‌کنند تعلق می‌گیرد و شما می‌توانید در ویدیو زیر اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

اگر یکی از کلکسیونرهای بطری‌های کوکاکولا باشید (البته اگر چنین کلکسیونرهایی وجود داشته باشند!) در حال حاضر می‌توانید نمونه‌های محدودی از بطری‌هایی که نام بازی Shadow of the Tomb Raider و لارا کرافت روی آن‌ها نقش بسته است، خریداری کنید. استودیو ایداس مونترال در طول هفته‌های گذشته تریلرهای جدیدی را از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرد و از این طریق بخش‌های مختلفی از بازی نظیر «کاوش زیر آب»، «ضربات تمام کننده»، «مبارزات» و «مقبره‌های تاریک و خطرناک» را به نمایش در آورد.

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ بیست‌و‌سوم شهریورماه (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تا آن زمان با مطالعه مقاله جامع «Shadow of the Tomb Raider؛ نمایشی از چهره تاریک لارا کرافت» اطلاعات کاملی از بازی به دست آورید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

Shadow of the Tomb Raider


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده