نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

بررسی نتایج روز اول مرحله گروهی مسابقات The International 8

روز اول مرحله گروهی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 در حالی به پایان رسید که تیم‌های Evil Geniuses و VGJ.Storm صدر جدول گروه‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

اولین روز از مرحله گروهی مسابقات The International 8 دیشب با برگزاری ۲۰ دیدار از هر دو گروه پیگیری شد و در این روز شاهد نتایج غیرقابل پیش‌بینی و غیرمنتظره‌ای بودیم که با عنایت به اینکه این نتایج در بزرگ‌ترین رویداد سالانه بازی DOTA 2 رقم خورده است، چندان تعجب‌آور نیست. برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که تیم‌ها در مرحله گروهی در قالب دو گروه متشکل از ۹ تیم و به صورت BO2 به رقابت می‌پردازند و بر اساس بردهایشان امتیاز کسب می‌کنند. در پایان این مرحله تیم‌ها با توجه به امتیازات کسب شده در یکی از جایگاه‌های اول تا نهم قرار می‌گیرند. چهار تیم ابتدای جدول به براکت بالایی مرحله اصلی راه می‌یابند و چهار تیم پنجم تا هشتم جدول در براکت پایینی مرحله اصلی دسته‌بندی می‌شوند و تیم انتهای جدولی نیز از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف خواهد شد.

The International 8

تیم OG که در فصل ۱۸-۲۰۱۷ بازی DOTA 2 عملکرد مطلوبی نداشت، در روز اول مرحله گروهی مسابقات TI8 نیز نتوانست نتیجه خوبی کسب کند

در گروه اول تیم Evil Geniuses، فاتح مسابقات GESC: Indonesia با کسب پنج پیروزی در شش بازی خود صدر جدول را تصاحب کرد و در رتبه‌های بعدی تیم Team Liquid با چهار امتیاز و تیم‌های Fnatic و Mineski با سه امتیاز قرار دارند. همچنین تیم‌ PSG.LGD با سه پیروزی و سه شکست در جایگاه بعدی دیده می‌شود و رده‌های ششم و هفتم نیز از آن تیم‌های Winstrike Team و Invictus Gaming است که در دیدارهای روز گذشته به صورت مشترک دو امتیاز به دست آوردند. تیم OG که در فصل ۱۸-۲۰۱۷ بازی DOTA 2 نیز عملکرد مطلوبی نداشت، اکثر بازی‌های روز نخست مرحله گروهی را واگذار کرد و با کسب یک پیروزی در چهار بازی به جایگاه هشتم رضایت داد. تا به اینجای کار تیم VGJ.Thunder را می‌توان ضعیف‌ترین تیم گروه اول دانست؛ چرا که این تیم فقط یک پیروزی در شش بازی روز گذشته به دست آورده است و اگر به این روند نامطلوب ادامه دهد، در پایان مرحله گروهی شاهد حذف آن‌ها خواهیم بود و باید راهی خانه شوند.

بازی‌های نه‌چندان قوی تیم Team Secret از نتایج غیرقابل پیش‌بینی دیدارهای روز گذشته بود و این تیم تنها یک پیروزی در سه بازی خود به دست آورد

در گروه دوم دیدار‌های کمتری نسبت به گروه اول برگزار شد و بر این اساس نتایج نزدیکی را شاهد بودیم. در این گروه تیم VGJ.Storm، قهرمان مسابقات GESC: Thailand با پیروزی در تمام چهار بازی خود در صدر جدول جای گرفت و تیم‌های Newbee و Virtus.Pro به صورت مشترک با کسب سه امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در جایگاه‌های چهارم و پنجم نیز تیم‌های Team Serenity و TnC Predator مشاهده می‌شوند که دو بازی از چهار بازی روز گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند. سهم تیم Pain Gaming در دیدارهای روز گذشته یک پیروزی و یک شکست بود که این تیم را در جایگاه ششم جدول قرار داد. در این میان بازی‌های نه‌چندان قوی تیم Team Secret از نتایج غیرقابل پیش‌بینی دیدارهای روز گذشته بود؛ چرا که این تیم تنها یک پیروزی در سه بازی خود به دست آورد. همچنین تیم‌های OpTic Gaming و Vici Gaming بدترین نتایج حاصل از روز نخست را به نام خود ثبت کردند و بدون کسب حتی یک پیروزی در جایگاه هشتم و نهم قرار گرفتند.

The International 8

در روز دوم مرحله گروهی ۱۲ دیدار میان تیم‌های گروه دوم و ۸ دیدار میان تیم‌های گروه اول برگزار می‌شود و تیم‌ها تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن در چهار جایگاه اول به کار خواهند بست تا در پایان این مرحله بدون دردسر در براکت بالایی مرحله اصلی جای گیرند. شما می‌توانید زمان برگزاری دیدارهای روز دوم مرحله گروهی را در جدول‌های زیر مشاهده کنید.

گروه دوم
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
TnC PredatorpaiN Gaming۲۰:۳۰
NewbeeVici Gaming۲۰:۳۰
Vitus.ProTeam Secret۲۰:۳۰
VGJ.StormOpTic Gaming۲۰:۳۰

گروه اول
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Team LiquidInvictus Gaming۲۳:۳۰
Winstrike TeamPSG.LGD۲۳:۳۰
OGEvil Geniuses۲۳:۳۰
MineskiFnatic۲۳:۳۰

گروه دوم
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Team SecretpaiN Gaming۱:۳۰
Team SerenityVici Gaming۱:۳۰
OpTic GamingNewbee۱:۳۰
TnC PredatorVirtus.Pro۱:۳۰

گروه اول
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
FnaticInvictus Gaming۴:۳۰
Evil GeniusesPSG.LGD۴:۳۰
OGMineski۴:۳۰
Winstrike TeamVGJ.Thunder۴:۳۰

گروه دوم
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
VGJ.StormpaiN Gaming۶:۳۰
Team SecretVici Gaming۶:۳۰
Team SerenityNewbee۶:۳۰
OpTic GamingTnC Predator۶:۳۰

شما می‌توانید فینال مسابقات The International 8 را با پخش زنده، گزارش فارسی و تحلیل کارشناسان در وب‌سایت زومجی تماشا کنید و با مراجعه به صفحه اختصاصی مسابقات TI8 از آخرین اخبار مربوط مطلع شوید.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده