// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

آپدیت بازی Semblance مشکل گیر کردن کاراکتر را برطرف می‌ کند

استودیو Nyamakop، سازنده بازی پلتفرمر و معمایی Semblance، آپدیتی را برای رفع ایراد گیر کردن کاراکتر در دیوار‌ها منتشر کرد.

دیروز استودیو نیاماکوپ (Nyamakop) با انتشار پستی در استیم (Steam) جزئیات جدیدترین آپدیت بازی Semblance را با طرفداران به اشتراک گذاشت. آپدیت این بازی پلتفرمر و معمایی روی رفع برخی از ایرادات بازی تمرکز دارد که برخی بازیکنان در طی تجربه بازی در دیوار‌ها گیر می‌کردند و قادر به ادامه بازی نبودند.

بازی Semlance در مورد یک کاراکتر دوست داشتنی است که با توجه به محیط پیرامون خود می‌تواند مدل بدن خود را تغییر دهد تا بتواند از موانع مختلف عبور کند. پیش از منتشر شدن آپدیت یاد شده کاربران پس از یورش بردن به جلو و برخورد کردن با دیوار کاراکتر خود را بی‌حرکت می‌دیدند. بازیکنان در این راستا باید بازی را از ابتدا شروع می‌کردند که روند را برای آنها آزار دهنده می‌کرد. به لطف جدیدترین آپدیت این بازی دیگر کاربران با این مشکل روبرو نخواهند شد.

به‌روزرسانی یاد شده همچنین معما‌های بازی را چالش‌‌بر‌انگیز‌تر می‌کند و همچنین در‌ آن سو پیدا کردن آیتم‌هایی که در دنیای دوم بازی گنجانده شده‌اند، آسان‌تر می‌شود. بازی مذکور هم اکنون برای پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید به برخی از تغییرات یاده شده نگاهی بیندازید و برای اطلاع از جزئیات کامل آپدیت به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

  • حذف قابلیت باز کردن منو Debug
  • در قسمت انتهایی بازی دیگر لیزر از داخل دیوار عبود نمی‌کند
  • قابلیت رد کردن فهرست نام توسعه دهندگان در انتهای بازی
  • حذف ایراد ناپدید شدن لباس کاراکتر در برخی از زاویه‌های دوربین
  • برطرف شدن مشکل کسب اچیومنت Polymorphic

نظرات خود را در مورد این بازی و آپدیت اخیر آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده