// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴

تریلر بازی Forza Horizon 4 با محوریت معرفی پک خودروهای مخصوص دریفت

استودیو پلی گراند بار دیگر تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Forza Horizon 4 منتشر کرد که این بار ما را با پک خودروهای Formula Drift آشنا می‌کند.

دو ماه آینده را می‌توان روزهایی طلایی برای گیمرها و عاشقان ریسینگ دانست، چرا که قرار است دو بازی بزرگ در این سبک از دو استودیو معروف و کاربلد منتشر شود. اولی مربوط به استودیو کدمسترز و بازی F1 2018 می‌شود که شاید با سلیقه همه جور در نیاید، اما مهم‌تر از آن شاهد انتشار بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۱۰ مهر خواهیم بود که بی هیچ شکی موردانتظارترین بازی ریسینگ امسال است. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو پلی‌ گراند گیمز تریلری در ارتباط با پک خودرو Formula Drift منتشر کرده است که با پیش‌خرید کردن نسخه دیجیتالی بازی در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

این پک شامل هفت خودرو است که همگی جزو ماشین‌های معروف در زمینه رقابت‌های دریفت هستند. بی‌ام‌و 325i، فورد موستانگ ۲۰۱۵، اچ‌اس‌وی مالو، نیسان 240SX مدل ۱۹۹۸ و ۱۹۹۵، نیسان 240SX S14 مدل ۱۹۹۶ و دوج وایپر SRT مدل ۲۰۰۶، خودروهایی هستند که در این پک گنجانده شده‌اند و همگی به شاخه فرمول دی تعلق دارند. نکته جالب دیگر این است که اگر شما بازی Forza Motorsport 7 را داشته باشید و این پک را در Forza Horizon 4 به‌دست آورید، تمامی خودروهای موجود در این پک به گاراژ شما در Forza Motorsport 7 نیز اضافه خواهند شد. می‌توانید تریلر زیبای یک دقیقه‌ای جدید بازی را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بازی ماشین سواری Forza Horizon 4 در نمایشگاه E3 2018 رسما رونمایی شد و همانند نسخه قبلی این بازی علاوه بر کنسول ایکس باکس وان، برای کاربران ویندوز ۱۰ هم قابل دسترسی خواهد بود. این نسخه از بازی در کشور بریتانیا جریان دارد و به شما اجازه می‌دهد تا در هر کدام از ۴ فصل سال که دوست داشتید، رانندگی پرهیجانی را تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده