نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

توسعه‌دهنده Shadow of the Tomb Raider از تفاوت‌های میان Uncharted و Tomb Raider می‌گوید

جیسون داوزیش، کارگردان داستانی بازی Shadow of the Tomb Raider در گفتگو با وب‌سایت گیم‌اسپات از تفاوت‌های میان دو مجموعه Tomb Raider و Uncharted سخن گفت.

زمان زیادی تا انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ بیست‌وسوم شهریورماه (۱۴ سپتامبر) باقی نمانده است و این روزها خبرهای زیادی از این بازی اکشن ماجراجویی به گوش می‌رسد. تقریبا سه سال از انتشار نسخه قبلی بازی یعنی Rise of the Tomb Raider می‌گذرد و در آن زمان شاهد دو بازی Uncharted 4: A Thief's End و Uncharted: The Lost Legacy از نیتن دریک که در واقع رقیب لارا کرافت به حساب می‌آید، بودیم. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از توسعه‌دهندگان بازی Shadow of the Tomb Raider در استودیو ایداس مونترال از تقاوت‌های میان دو مجموعه توم ریدر و آنچارتد سخن گفته است. جیسون داوزیش، کارگردان داستانی بازی Shadow of the Tomb Raider در این‌باره به وب‌سایت گیم‌اسپات گفت:

حال‌وهوا و لحن این دو بازی اندکی متفاوت است. آن‌ها بیشتر با اسطوره‌شناسی سروکار دارند و ما وابسته به سحر و جادو هستیم. آن‌ها بیشتر طنز محور هستند و ما بیشتر درام محور هستیم. من فکر می‌کنم که ما در بخش اکتشاف منحصربه‌فرد هستیم.

Uncharted And Tomb Raider

این کارگردان همچنین گفت که او و تیم ایداس مونترال از طرفداران پروپاقرص مجموعه Uncharted هستند. ایشان در این خصوص اظهار داشت:

من بازی Uncharted 4 را دوست داشتم و این بازی بسیار سرگرم‌کننده بود. بازی Uncharted 4 داستان‌سرایی عالی و لحظات به یاد ماندنی فوق‌العاده‌ای داشت. قدم گذاشتن در جهان این بازی لذت‌بخش بود.

هیث اسمیت، طراح ارشد مراحل استودیو ایداس مونترال در مصاحبه دیگری با وب‌سایت گیم‌اسپات گفت که آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider برای کنسول نینتندو سوییچ ندارند. همچنین اخیرا تریلرهای تازه‌ای از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد که بخش‌هایی نظیر «کاوش زیر آب»، «مبارزات»، «مقبره‌های تاریک و مرگبار» و «جهان شگفت‌انگیز بازی» را به نمایش در آورد. افزون بر این، استودیو ایداس مونترال به تازگی اعلام کرد که بازیکنان در این بازی می‌توانند در سه بخش تیراندازی، معماها و گشت‌وگذار به تعیین درجه سختی بپردازند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده