نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Cuphead بیش از ۳ میلیون نسخه فروخته است

استودیو MDHR اعلام کرد که بازی Cuphead از زمان عرضه تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاپ‌ هد و رفیقش ماگمَن رکورد جدیدی را به ثبت رسانده‌اند. استودیو MDHR اعلام کرد بازی Cuphead که سال گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت، بیش از سه میلیون نسخه فروش داشته است. این استودیو در بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود اظهار داشت:

این واقعا برای‌مان دشوار است که بگوییم چقدر قدردان کسانی هستیم که بازی ران اند گان خاص ما را با آن کاراکترهای حواس‌پرتش تجربه کرده و از آن لذت برده‌اند.

استودیو MDHR به مناسبت این فروش قابل توجه اعلام کرد که بازی Cuphead تا چند روز آینده در فروشگاه ایکس‌باکس و استیم با تخفیف به فروش می‌رسد. بنابراین اگر هنوز جزو سه میلیون کاربری که بازی Cuphead را خریداری کرده‌اند نیستید، اکنون بهترین زمان برای انجام این کار است.

کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 از انتشار بسته الحاقی جدیدی با نام The Delicious Last Course برای بازی Cuphead در آینده نزدیک خبر داد که کاراکتر قابل بازی، جزیره، باس‌ها، طلسم و سلاح‌های جدیدی را به همراه می‌آورد. استودیو MDHR همچنین در پست جدید خود به این موضوع اشاره کرد که آنها هنوز برنامه‌های زیادی برای بازی Cuphead دارند و تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ میلادی این برنامه‌ها را به اشتراک خواهند گذاشت.

بازی Cuphead در حال حاضر برای ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به خاطر موسیقی فوق‌العاده، مراحل خلاقانه، سبک زیبای بصری و تصویرسازی‌های جذاب، فضاسازی قدرتمند، تعریف دوباره‌ی مفهوم درجه‌ی سختی در مراحل، خلق مکانیزم‌های گوناگون و جذاب در گیم‌پلی و ارائه تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

در رابطه با Cuphead نیاز به زدن حرف‌های اضافه نیست. اگر دل‌تان یک پلتفرمر معرکه با تصویرسازی‌هایی دوست‌داشتنی و فضاسازی مثال‌زدنی می‌خواهد که در خلال دقایقش باید با یک مشت باس عجیب و غریب بجنگید و دنیایی تیر جادویی شلیک کنید، این اثر خواستنی و شدیدا سخت را به هیچ عنوان از دست ندهید.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده