نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

بسته الحاقی رایگان Adventure Pack برای بازی Ni No Kuni II منتشر شد

کمپانی باندای نامکو بسته الحاقی Adventure Pack را برای بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Ni No Kuni II: Revenant Kingdom منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی باندای نامکو اینترتینمنت بسته الحاقی رایگان Adventure Pack را برای بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Ni No Kuni II: Revenant Kingdom ساخته استودیو Level-5 منتشر کرده است. این بسته شامل سطوح اضافی برای Faraway Forest Cave، دو باس تازه با نام‌های Blackhart و Zeta، ماموریت‌های جدید که پس از پایان داستان اصلی آزاد می‌شوند، لباس‌های تازه و موارد دیگر می‌شود.

کمپانی Bandai Namco Entertainment به مناسبت انتشار این بسته الحاقی، تریلر جدیدی را از Ni No Kuni II: Revenant Kingdom منتشر کرده است که محتوای بسته الحاقی Adventure Pack را به نمایش در می‌آورد و می‌توان آن را در انتهای مطلب مشاهده کرد.

کمپانی باندای نامکو در خردادماه امسال از فروش بیش از ۹۰۰ هزار نسخه از بازی Ni No Kuni II خبر داد که مجموع فروش این مجموعه را که شامل بازی‌های Ni no Kuni: Wrath of the White Witch کنسول پلی‌استیشن 3 و نسخه اوریجینال DS بازی Ni no Kuni: Dominion of the Dark Djinn می‌شود، به ۲.۸ میلیون نسخه رساند. از آن زمان تا به حال اطلاعاتی از میزان فروش بازی Ni No Kuni II منتشر نشده است و به این خاطر احتمالا این بازی به فروش یک میلیونی نزدیک شده باشد.

بازی Ni No Kuni II: Revenant Kingdom در حال حاضر برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی به واسطه داستان‌سرایی غنی و شخصیت‌پردازی مناسب کاراکتر رولند، محتوای غنی و ارزشمند، شبیه‌سازی عالی بخش Kingdom، گرافیک هنری فوق العاده زیبا و موسیقی‌های عالی و مناسب با اتمسفر بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، سومین نسخه از مجموعه Ni no Kuni است که به خوبی راه این مجموعه در خلق اثری با ارزش را ادامه داده است و درکنار مشکلاتی که دارد، می تواند مخاطب خود را نزدیک به ۷۰ ساعت سرگرم کند. Ni no Kuni II: Revenant Kingdom اثری است که نشان می دهد به واسطه بازی های ویدویی می‌توان زیبایی و نشاط را به تصویر کشید.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی Ni No Kuni II را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده