// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

فروش بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom از ۹۰۰ هزار نسخه عبور کرد

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom موفق شد تا در عرض دو ماه بیش از ۹۰۰ هزار نسخه فروش کند و فروش کل این مجموعه را به سه میلیون نسخه نزدیک کند.

طبق آخرین اخبار بازی، اخیرا استودیوی باندای نامکو اعلام کرده است که جدیدترین محصول استودیوی Level-5 یعنی بازی استراتژیک ژاپنی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom موفق شده است تا بیش از ۹۰۰ هزار نسخه فروش کند. این عدد شامل هر دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی این بازی که برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شده است می‌شود و برای این بازی که تنها دو ماه است عرضه شده، دستاوردی بزرگ محسوب می‌شود. جالب است بدانید این بازی در زمان عرضه تبدیل به پرفروش‌ترین بازی دیجیتالی پلی‌استیشن 4 در کشور ژاپن شده بود.

با این حساب، فروش کل این مجموعه حالا به عدد ۲.۸ میلیون رسیده است که شامل بازی‌های Ni no Kuni: Wrath of the White Witch کنسول پلی‌استیشن 3 و نسخه اوریجینال DS بازی Ni no Kuni: Dominion of the Dark Djinn می‌شود. حال به نظر می‌رسد تنها زمان اندکی برای میلیونی شدن فروش این بازی باقی مانده است.

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom در تاریخ سوم فرودین ماه ۹۷ (۲۳ مارس ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی سی منتشر شد و از وبسایت زومجی نمره خوب ۸.۵ را دریافت کرد. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از بررسی این بازی را مطالعه کنید:

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، سومین نسخه از مجموعه Ni no Kuni است که به خوبی راه این مجموعه در خلق اثری با ارزش را ادامه داده است و درکنار مشکلاتی که دارد، می تواند مخاطب خود را نزدیک به ۷۰ ساعت سرگرم کند. Ni no Kuni II: Revenant Kingdom اثری است که نشان می دهد به واسطه بازی های ویدویی می‌توان زیبایی و نشاط را به تصویر کشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده