نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

اسکوئر انیکس برخی از کارکنان استودیوی لندن خود را اخراج می‌کند

کمپانی اسکوئر انیکس قصد دارد تا برخی از کارکنان استدیوی لندن خود را اخراج کند؛ هنوز اطلاعات زیادی درباره تغییرات جدید این شرکت و گستردگی اخراج کارمندانش در دست نیست.
نماینده اسکوئر انیکس این خبر را از طریق ایمیل با وبسایت گیم‌اینفورمر در میان گذاشت و گفت:
ما می‌خواهیم تغییراتی را در دفتر لندن به وجود آوریم تا اسکوئر انیکس را به بهترین جایگاه برای دستیابی به رشد بیشتر در غرب برسانیم. این تغییرات شامل یک دوره مذاکره با برخی از کارمندان می‌شود. ما فعلا نمی‌توانیم جزییات بیشتری را ارائه کنیم.
عبارت «مذاکره» به دوره‌ای اشاره دارد که با کارفرما درباره دلایل اخراج بحث و گفتگو صورت می‌گیرد. اگرچه هنوز نمی‌دانیم که چه تعداد از کارکنان اخراج خواهند شد، اما اگر حداقل ۲۰ نفر اخراج شوند، دوره مذاکره یک ماه طول می‌کشد و اگر ۱۰۰ نفر مشمول این موضوع باشند، این زمان ۴۵ روز خواهد بود. اسکوئر انیکس در سال ۲۰۰۹ شرکت آیداس اینتراکتیو و استودیوهای زیرمجموعه‌اش را خریداری نمود و هم‌اکنون استودیوهای کریستال داینامیکس، آی‌اُ اینتراکتیو، اسکوئر انیکس مونترال، آیداس مونترال، اسکوئر انیکس لندن و غیره زیر نظر اسکوئر انیکس اروپا مشغول به فعالیت هستند. بخش غربی کمپانی اسکوئر انیکس هم‌اکنون بر روی بازی‌های مورد انتظاری چون Rise of the Tomb Raider و Deus Ex: Mankind Divided و Just Cause 3 کار می‌کنند. با توجه به اینکه بسیاری از مخاطبان اسکوئر انیکس، این کمپانی را به خاطر بازی‌هایی که در استودیوهای غربی‌اش ساخته می‌شوند دوست دارند، اخراج کارکنان در بخش غربی می‌تواند به تضعیف جایگاه و محبوبیت جهانی این شرکت منجر شود. منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده