// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بتای دوم بازی Call of Duty: Black Ops 4 شامل محتویات جدیدی خواهد بود

استودیو Treyarch اعلام کرد که نقشه و حالت جدیدی در جریان فاز دوم آزمایشی بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

ساعاتی پیش استودیو تری‌ آرک (Treyarch) به طور رسمی سرور‌های نسخه بتای بخش آنلاین بازی Call of Duty: Black Ops 4 را از دسترس خارج کرد، اما باز با این حال سرور‌ها ۳۰ دقیقه بیشتر از آن چیزی که مشخص شده بود در اختیار بازیکنان قرار گرفت. بسیاری از طرفداران پس از تجربه نسخه بتا احساس نارضایتی کردند، اما سازندگان در آن سو اعلام کردند که به‌زودی نسخه بتای دیگری با محتویات بیشتر در اختیار آنها قرار خواهند داد.

این اخبار بازی با پستی در Reddit منتشر شد و حاکی از این است که نقشه Haceinda که پیش‌تر در تریلر بتا معرفی شده بود اما در جریان فاز بتا غیبت داشت، بالاخره جمعه هفته جاری در جدیدترین نسخه آزمایشی بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. علاوه بر نقشه یاد شده شاهد راه‌یابی حالت تازه‌ای نیز خواهیم بود که البته سازندگان به جزئیات آن اشاره‌ای نکرده‌اند و در بیانیه‌ای گفتند که «اطلاعات را تا فاز بتا پنهان خواهند نگه‌ داشت.»

در انتها، میزان سطح یا همان Level بازیکنان نیز افزایش پیدا می‌کند و رویداد جدیدی نیز که دوبرابر XP به همراه خواهد داشت در اختیار دوست‌داران این بازی قرار می‌گیرد. البته این موضوع ارزش خاصی ندارد؛ چرا که تمامی پیشرفت‌های شما در جریان فاز بتا به نسخه نهایی بازی انتقال پیدا نمی‌کند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ماه) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. نسخه بتای این بازی در زومجی تجربه شده است که می‌توانید با مراجعه به این مطلب نگاهی به آن بیندازید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

در واقع اگر این نسخه را در کنار Black Ops 3 قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که به جز یک سری جزییات مثل حذف شدن امکان انجام دادن حرکاتی مثل پرش‌های بلند یا راه رفتن روی دیوار یا حذف شدن احیای خودکار سلامتی، باقی موارد شباهت خیلی زیادی به Black Ops 3 دارند. درست است که بازی حتی در شرایط فعلی هم می‌تواند بازیکنان و طرفداران مجموعه را راضی نگه دارد، ولی به شخصه از پیشرفت و نوآوری بیش‌تر در بخش چندنفره بازی استقبال می‌کردم. 

اخبار و تریلر‌های زیادی تا به امروز از این بازی منتشر شده است برای اطلاع از آنها می‌توانید به صفحه اختصاصی Call of Duty: Black Ops 4 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده