نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

شخصیت‌های Sagat و G به بازی Street Fighter V اضافه می‌شوند

طبق اعلام کپکام، امروز دو شخصیت Sagat و G به بازی Street Fighter V اضافه خواهند شد. 

رویداد Evo جدا از اینکه مهم‌ترین مسابقه با محوریت بازی‌های مبارزه‌ای به شمار می‌رود و رقابت‌های هیجان‌انگیزی در جریان آن برگزار می‌شوند، اما جدا از این، فرصتی ایده‌آل برای سازندگان بازی‌های مبارزه‌ای است تا جدید‌ترین اخبار از بازی‌هایشان را به اشتراک بگذارند. در همین راستا، کمپانی کپکام در جریان این رویداد دو شخصیت جدید برای بازی Street Fighter V معرفی کرد. این دو شخصیت Sagat و G هستند که قرار است امروز به بازی اضافه شوند. 

Sagat یکی از کاراکتر‌های قدیمی این مجموعه است و به همین دلیل هم نیاز چندانی به معرفی ندارد. وی در نسخه اول استریت فایتر هم حضور داشت و طرفداران زیادی هم دارد. طبق اطلاعات ارائه‌شده، حرکات مشهور وی مثل Tiger Shot ،Tiger Knee و حتی Angry Charge در این نسخه هم وجود خواهند داشت. همچنین با توجه به تریلری که از این شخصیت منتشر شده است، اولین V-Trigger وی احتمالا باعث می‌شود تا ضربات مشهور این شخصیت قدرت بیش‌تری پیدا کنند. همچنین در دومین V-Trigger، وی لگد‌های قوی‌تری به دشمن می‌زند یا شاید حتی ضربات پای جدیدی هم به‌دست بیاورد. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به این شخصیت را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اما دومین شخصیت جدید معرفی‌شده یعنی G، یک کاراکتر کاملا جدید در دنیای استریت فایتر است. وی خودش را رهبر دنیا می‌داند و سعی دارد تا همه مردم جهان را با یکدیگر متحد کند و خودش هم رهبری آن‌ها را بر عهده بگیرد. وی یک توانایی به نام Presidentiality دارد که قدرت وی را افزایش می‌دهد. همچنین V-Trigger‌های وی هم Maximum President و Dangerous President نام دارند که البته، اطلاعات دقیقی از عملکرد آن‌ها در دسترس نیست. تریلر معرفی این شخصیت را می‌توانید از یوتیوب تماشا کنید.

افرادی که کاراکتر پس فصل سوم بازی استریت فایتر 5 را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کرده‌اند، امروز هر دو این شخصیت‌ها را دریافت خواهند کرد. با این حال امکان خرید مجزای این شخصیت‌ها با قیمت هرکدام ۵.۹۹ دلار یا ۱۰۰ هزار Fight Money هم وجود دارد. 


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده