نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

قسمت سوم بازی The Long Dark دسامبر امسال منتشر می‌شود

قسمت سوم بازی The Long Dark به همراه بازسازی دو قسمت قبلی آن سال جاری منتشر می‌شود. با زومجی همراه باشید.

بازی The Long Dark یک اثر اول شخص شبیه سازی بقا و اپیزودیک، ساخته شرکت کانادایی هینترلند (Hinterland) است. قسمت اول این بازی سال ۲۰۱۴ به‌صورت Early Access در دسترس کاربران استیم قرار گرفت و در سال ۲۰۱۵ هم برای ایکس‌باکس وان منتشر شد. داستان بازی درباره یک خلبان است که هواپیمای او در صحرایی پوشیده از برف در کانادا سقوط کرده و حال باید با تمام چالش‌های بقا از جمله سرما، گرسنگی و حیوانات وحشی مقابله کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به تازگی رافائل ون لیرپ، سازنده و بنیانگذار استودیو بازی‌سازی هینترلند، طی اعلانی رسمی خبر از بازسازی قسمت‌های اول و دوم بازی و همچنین انتشار رسمی نسخه سوم آن داده است. وی در این باره گفته است:

ما در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از نسخه سوم بازی ارائه خواهیم کرد، اما برای یادآوری، شما در این نسخه به عنوان دکتر آسترید گرینوود بازی خواهید کرد و داستان از دیدگاه مکنزی در قسمت اول و پس از وقایع میلتون خواهد بود. شما بازماندگان جدیدی را خواهید دید، مناطق جدیدی را کشف می‌کنید و اطلاعات بیشتری درباره رخدادهای قبل و بعد از رویداد First Flare که جزیره Great Bear و شاید بقیه جهان را نیز به تاریکی طولانی فرو برد، به‌دست می‌آورید. علاوه بر قسمت سوم، نسخه بازسازی شده قسمت‌های اول و دوم بازی نیز منتشر می‌شود. ما سال گذشته‌ را سخت کار کردیم تا بنیاد قوی‌تری برای قسمت سوم بازی و بخش‌های باقی مانده از قسمت پنجم حالت داستانی WINTERMUTE ایجاد کنیم. اصلاحات و گسترش‌های اعمال شده روی نسخه Redux بسیار گسترده و براساس بازخوردهای اجتماعی هستند. امیدواریم قبل از تجربه قسمت سوم، بار دیگر آن‌ها را بازی کنید.

از جمله تغییرات نسخه بازسازی شده یا همان «Redux» می‌توان به ساختار بازتر و قابل انعطاف‌تر مراحل، کاهش خط مشی اجباری ماموریت‌های داستان (شامل بازسازی مأموریت‌های جانبی و ساختن بیشتر محتوای اختیاری)، صداگذاری دوباره دیالوگ‌های ان‌پی‌سی‌های بازی توسط یک سیستم انیمیشنی جدید، عناصر داستانی جدید در هر دو قسمت (از جمله ان‌پی‌سی‌های جدید) و بازنویسی و جایگزینی حدود ۸۰ درصد از دیالوگ‌های بازی اشاره کرد.

رافائل فن لیرپ دلیل ساخت نسخه‌ Redux را واکنش‌های منفی بازیکنان و منتقدین نسبت به مشکلات قسمت‌های پیشین اعلام کرده است. او به این نکته اشاره کرده که ساختار خطی و طولانی بازی بازخورد خوبی از سوی طرفداران نداشته است و در نسخه بازسازی شده، ما شاهد ساختاری متفاوت هستیم و بعضی از ماموریت‌های بازی مانند Jeremiah’s Survival School به‌صورت اختیاری قابل بازی کردن خواهند بود.

قسمت سوم بازی The Long Dark دسامبر سال جاری (آذر-دی ماه) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، پلتفرم مک و لینوکس منتشر خواهد شد. چندی پیش بود که آپدیت Vigilant Flame برای این بازی عرضه شد و منطقه جدیدی تحتِ اسم Hushed River Valley به بازی اضافه کرد. این به‌روزرسانی تغییراتی هم در سیستم پخت و پز بازی اعمال می‌کند و شامل چالش‌های جدیدی است. همچنین فهمیدیم که فیلمی لایو اکشن از این بازی با کارگردانی جرمی بولت، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های Resident Evil، در حال ساخت است.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده