نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

فیلم لایو اکشن بازی The Long Dark ساخته می‌شود

جرمی بولت، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های Resident Evil، در حال ساخت لایو اکشنی از رمز و راز زمستانی بازی The Long Dark است و تولید آن در حال پیشرفت است.

با اینکه بازی The Long Dark تا همین اواخر برای کاربران پلی استیشن 4 به طور رسمی منتشر نشده بود و آنها قادر به استفاده از این بازی نبودند، اما می‌توان گفت که این بازی چند سال است برای کاربران بخش Early Access شبکه استیم و پیش‌نمایش ایکس باکس وان منتشر شده است. از آنجایی که نسخه اولیه بازی برای استیم در سپتامبر ۲۰۱۴ منتشر شد، تا امروز بالغ بر ۱.۳ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. این مقدار برای یک بازی که به طور رسمی معرفی و منتشر نشده بود فروش آنچنان بدی هم نیست.

هم‌اکنون بازی The Long Dark برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ویندوز، مک، لینوکس و ایکس‌باکس وان قابل خریداری است. این قسمت، دو قسمت اول سری پنج قسمتی بازی است که Wintermute نام دارد. این قسمت، داستان خلبانی به نام ویل مکنزی و یک دانشمند به نام دکتر آسترید گرین وود را نقل می‌کند که بعد از سقوط در بیابانی در کانادا از یکدیگر جدا شده‌اند. زمانی که مکنزی در آن بیابان به دنبال همسفرش می‌گردد متوجه می‌شود که در آن منطقه هیچ برقی وجود ندارد و هیچ چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست.

وقتی صحبت از ساخت فیلم لایو اکشن این بازی به میان می‌آید، به نظر می‌رسد که کمپانی هینترلند دوستان و همکارانی خوب و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف دارد که می‌تواند از آنها کمک بگیرد. همان‌طور که شما در تریلر این فیلم که قطعا کار پرخرجی هم بوده مشاهده می‌کنید، داستان‌سرایی و روایت تریلر توسط برنده اسکار، کریستوفر پلامر (بازیگر فیلم‌ Beginners، صداپرداز انیمیشن Up و بازیگر فیلم The Last Station)، صورت گرفته است.

برای دانلود از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

این فیلم کوتاه توسط جارد پلتیر، کارگردان سریال Inhuman Condition، و رافائل ون لیروپ، مدیر خلاق و کارگردان خوب کمپانی هینترلند، کارگردانی شده است. لیروپ در این‌باره عنوان کرد:

من فکر می‌کنم فیلم الگی (E​legy) یک نمونه خوب برای نشان دادن سطح کیفیت و سبکی است که من می‌خواهم از فیلم لایو اکشن The Long Dark دریافت کنم. هدف من از همکاری با کمپانی هینترلند و شروع پروژه فیلم The Long Dark همیشه به منظور ایجاد سرگرمی‌هایی بوده که از رسانه‌ها، وسیله‌ها یا شرایط متنوعی استفاده شود که هرکدام از این فرم‌ها بتوانند به سبک خودشان داستان را روایت کنند و من این داستان‌سرایی‌های مختلف را از آنها استخراج کنم. همکاری و مشارکت با جرمی، اولین گام برای رسیدن به این دیدگاه و همچنین داستان‌سرایی یکپارچه‌ای بود که من می‌خوام در دنیای فیلم The Long Dark به‌ دست بیاورم.

در ادامه بولت اعلام کرد:

من بلافاصله بعد از دیدن صحنه‌ها و مناظر فوق‌العاده بازی که تنهایی را خیلی واقعی و طبیعی نشان می‌داد، منقلب شدم. این یک داستان ماندگار از استقامت روحی و معنوی، احساسی و فیزیکی است که از شخصیت‌های قوی ساخته شده است. همچنین این داستان پر از رمز و راز است. برای من یک افتخار است که سعی کنم حق مطلب را در فیلم ادا کنم. 

هیچ فرد خاصی هنوز برای کارگردانی این فیلم مشخص نشده است، اما ون لیروپ قرار است فیلمنامه اولیه آن را بنویسد و هنوز هیچ چیزی از جزئیات فیلمنامه و تقلایی که شخصیت‌ها در داستان برای زنده ماندن می‌کنند مشخص نیست.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده