نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

تیزر رسمی بازی Life Is Strange 2 منتشر شد

اولین تیزر رمز‌آلود قسمت دوم بازی Life Is Strange منتشر شد؛ بازی در تاریخ ۲۹ مرداد به طور کامل معرفی می‌شود.

با وجود اینکه Life Is Strange 2 دنباله‌ای مستقیم بر قسمت اول این بازی محسوب می‌شود اما همچنان نکات مبهم و پرسش‌های بی‌پاسخ زیادی درباره‌ی آن در ذهن هواداران وجود دارد. داستان این قسمت از بازی، میزبان شخصیت‌ها و لوکیشن تازه‌ای خواهد بود و همین موضوع، ارائه‌ی حدس و گمان درباره‌ی کلیت داستان آن را بیش از پیش برای هواداران دشوار می‌کند. در همین راستا، امروز تیزر کوتاهی از این بازی منتشر شد که نه تنها پاسخی را برای سوالات ذکر شده ارائه نمی‌دهد، بلکه سیل تازه‌ای از پرسش‌های بی‌پایان را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.

life is strange 2

تیزر منتشر‌ شده روایت‌گر یکی از وقایع عجیب بازی از دید دوربین جلوی ماشین یک مامور پلیس است. ماموری که مشغول گشت‌زنی در یک محله‌ی به‌ظاهر معمولی است و به دلیلی نامشخص برای بررسی یک موقعیت از ماشین خود پیاده می‌شود. چند ثانیه بعد دوربین ثابت روی داشبورد نمایی از پرتاب شدن مامور پلیس به‌وسیله‌ی نیرویی قوی و واژگون شدن ماشین را ثبت می‌کند. در نهایت، ثانیه‌های پایانی تیزر با اعلام تاریخ ۲۰ آگوست (برابر با دوشنبه ۲۹ مرداد) برای انتشار اطلاعات کامل‌تر از این بازی به پایان می‌رسد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که کمپانی اسکوئر انیکس تریلری بلند‌ و به‌مراتب پرجزییات‌تر از این بازی را در تاریخ ذکر شده بر روی اینترنت منتشر کند.

دانلود ویدیو از آپارات

اولین قسمت از بازی Life is strange با ارائه‌ی داستانی بسیار تاثیرگذار در فضایی دلنشین، به اثری بسیار ماندگار و تحسین‌شده در سبک ماجراجویی تبدیل شد و همین موضوع، شور و شوقی وصف‌نشدنی را برای تجربه‌ی قسمت دوم آن در دل هواداران به وجود آورده است. صد‌ البته انتشار بازی رایگان The Awesome Adventures of Captain Spirit تا حد زیادی به کنترل آتش انتظار هواداران و آماده شدن هر چه بیشتر آن‌ها برای تجربه‌ی قسمت دوم این بازی تحسین‌ شده کمک کرد؛ هوادارانی که اکنون با همه‌ی وجود، به تقویم و تاریخ اعلام‌شده توسط کمپانی Square Enix چشم دوخته‌اند. نهایتا، شما همراهان گرامی را به مطالعه‌ی نقد و بررسی بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit در وب‌سایت زومجی دعوت می‌کنیم.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده