نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

گزارش مالی الکترونیک آرتز برای سه ماهه اول سال مالی 2019 منتشر شد

کمپانی الکترونیک آرتز گزارش مالی مربوط به سه ماهه اول سال مالی 2019 خود را منتشر کرد.  

در میان اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی الکترونیک آرتز گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۱۹ را منتشر کرده است که از دوازدهم فروردین‌ماه (۱ آوریل) تا نهم تیر‌ماه (۳۰ ژوئن) را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید تمام اعداد و ارقام مربوط به این گزارش را در ادامه مشاهده کنید.

Electronic Arts

همراه با این گزارش مالی، اندرو ویلسون، مدیرعامل کمپانی Electronic Arts بیانیه‌ای برای مطبوعات منتشر کرد و دیدگاه خود نسبت به نتایج حاصل از عملکرد این کمپانی را به اشتراک گذاشت. ویلسون در این بیانیه به این موضوع اشاره کرد که کمپانی الکترونیک آرتز برای پیشگام بودن و حرکت روبه‌جلو سخت در تلاش است. ایشان در این‌باره گفت:

ما در سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۱۹ بازیکنان بیشتری را از سراسر دنیا به واسطه بازی‌های جدید، پلتفرم‌های جدید و مناطق جغرافیایی جدید به سرگرمی فوق‌العاده خود متصل کردیم. ما تلاش می‌کنیم تا با ارائه بازی‌های ورزشی و محتوای تازه برای همه پلتفرم‌ها نظیر اشتراک سرویس Origin Access Premier و مسابقات رقابتی در حال رشد بازی‌های FIFA و Madden NFL که در ماه‌های آتی شاهد آن‌ها خواهیم بود، روبه‌جلو حرکت کنیم و برای بازیکنان‌مان پیشگام باشیم. ما با تمام بازی‌ها، تمام سرویس‌ها و تمام تجارب در مسیر تحقق رویاهایمان که پیوستن یک میلیارد بازیکن به بازی‌ها است، گام برمی‌داریم.

بلیک یورگنسن، مدیر مالی کمپانی الکترونیک آرتز نیز نظر خود در این‌باره را اعلام کرد و توضیح داد که این کمپانی بازی‌های بزرگی را برای انتشار در روزهای باقی‌مانده سال مالی (پیش از یازدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۸ یا سی‌ویکم مارس ۲۰۱۹) در اختیار دارد. ایشان در این خصوص اذعان داشت:

ما این سال را با قدرت بسیاری آغاز کردیم؛ به طوری که با تمرکز روی ژانرهای جدید، مناطق جغرافیایی تازه و ساخت سرویس‌های آنلاین سرگرم‌کننده به ارائه راهکارهای پیشرفت ادامه دادیم. ما بازی‌های بزرگ و قدرتمندی را برای عرضه در باقی روزهای سال مالی در اختیار داریم، محتویات فراوانی به سرویس‌های آنلاین ما اضافه می‌شوند و همچنان به رشد و ترقی مسابقات ورزش‌های الکترونیک ادامه می‌دهیم.

این اطلاعیه مطبوعاتی همچنین شامل اطلاعات برجسته‌ای از دستاوردهای الکترونیک آرتز در سه‌ماهه نخست سال مالی ۲۰۱۹ بود که جزئیات آن به شرح زیر است:

  • درآمد دیجیتالی خالص کمپانی برای دوازده ماه پایانی ۳.۵۵۰ میلیارد دلار بود که نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است و نشان‌دهنده ۶۹ درصد از کل سود خالص است.
  • تعداد بازیکنانی که در طول این سه ماهه به تجربه بروزرسانی جام جهانی بازی فیفا پرداخته‌اند، از مرز ۱۵ میلیون نفر عبور کرده است.
  • در این بازه زمانی بازی FIFA Mobile در چین عرضه شد و پس از استقبال خوب بازیکنان در جایگاه اول پردانلودترین بازی‌های iOS در این کشور قرار گرفت.  
  • بازی FIFA Online 4 در طول این سه ماهه در آسیا منتشر شد.
  • در فصل جاری بیش از ۲۰ میلیون بازیکن در بخش رقابتی بازی فیفا شرکت کردند و این مسابقات به طور متوسط ۸۰ درصد بیشتر از فصل گذشته بیننده داشته است.
  • تعداد بازیکنان بازی The Sims 4 نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.
  • کمپانی الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2018 بیش از ۶۰ جایزه را از آن خود کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به اعطای جوایز بهترین‌ها از سوی منتقدان به بازی‌های Anthem ،Battlefield V و FIFA 19 اشاره کرد.

شما می‌توانید گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۸ کمپانی الکترونیک آرتز را از اینجا مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را با نتایج حاصل از گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ این کمپانی مقایسه کنید.

بازی‌های کنسول/کامپیوتر الکترونیک آرتز در سال مالی ۲۰۱۹
زمان عرضهنام بازیپلتفرم‌ها
سه‌ ماهه اولUnravel Twoکنسول‌ها و کامپیوتر
سه‌ ماهه دومFIFA 19کنسول‌ها و کامپیوتر
سه ماهه دومMadden 19کنسول‌ها و کامپیوتر
سه ماهه دومNHL 19کنسول‌ها
سه ماهه دومNBA Live 19کنسول‌ها
سه ماهه سومBattlefield Vکنسول‌ها و کامپیوتر
سه ماهه چهارمAnthemکنسول‌ها و کامپیوتر
سه ماهه چهارمSea of Solitudeکنسول‌ها و کامپیوتر

در دیگر اخبار مربوط به الکترونیک آرتز مطلع شدیم که این کمپانی پس از موفقیت‌های قابل توجه بازی فورتنایت به دنبال ساخت یک بازی بتل رویال مستقل است و در پایان ماه جاری سرویس Origin Access Premier در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده