// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

الکترونیک آرتز به دنبال ساخت یک بازی بتل رویال مستقل است

پس از موفقیت چشمگیر بازی فورتنایت، حال به‌نظر می‌رسد که شرکت الکترونیک آرتز هم به دنبال ساخت بازی بتل رویال مستقل خود است.

بدون شک، پدیده بتل رویال یکی از بزرگ‌ترین وقایع دنیای بازی‌های ویدیویی در سال گذشته بوده است و به‌نظر نمی‌رسد آتش سوزان این پدیده به این زودی‌ها فروکش کند. در کنار بازی‌هایی که در این سبک منتشر شده‌اند، دو بازی بزرگ Battlefield V و Call of Duty: Black Ops 4 هم قرار است تجربه بتل رویال را در اختیار طرفدارانشان قرار دهند. حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیوی الکترونیک آرتز اعلام کرده است که ممکن است به‌زودی آن‌ها بازی بتل رویال مستقل خود را بسازند. بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen)، مدیر مالی این کمپانی در جلسه با سرمایه‌گذاران، وجود یک بازی بتل رویال جداگانه Battlefield را تکذیب کرد و از احتمال ساخت یک بازی کاملا مستقل در این سبک خبر داد. او در پاسخ به این سوال که آیا کمپانی EA، قصد ساخت یک بازی مستقل بتل رویال مشابه Fortnite را دارد، این گونه گفت:

ما به ساخت یک بازی بتل رویال مستقل در سبک شوتر یا سبک دیگر علاقه‌مند هستیم. اما در حال حاضر فکر نمی‌کنم که همچین برنامه‌ای برای مجموعه بتلفیلد داشته باشیم.

بنا به گفته‌های یورگنسن، در ماه‌ها و سال‌های آتی، می‌توان انتظار اخبار بیشتری راجع به سبک بتل رویال از سوی الکترونیک آرتز داشت. با توجه به محبوبیت روزافزون بازی‌های فورتنایت، PUBG و دیگر بازی‌های مشابه سبک بتل رویال، اینکه کمپانی الکترونیک آرتز بخواهد سهمی در این بازار داشته باشد، منطقی به‌نظر می‌رسد. در حال حاضر بخش بتل رویال بازی Battelfield V می‌تواند راه این ناشر را به بازی‌های این سبک باز کند، اما اینکه یک بازی بتل رویال کاملا مستقل از این استودیو را ببینیم، هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

بهمن‌ماه سال گذشته بود که اندرو ویلسون (Andrew Wilson) مدیرعامل کمپانی الکترونیک آرتز راجع به محبوبیت سبک بتل رویال در بین بازی‌های شوتر اول شخص و احتمال حضور آن در مجموعه بتلفیلد سخن گفته بود و حال با توجه به خبر وجود این بخش در بازی Battlefield V و خبر احتمال ساخت یک بازی مستقل از این سبک، می‌توان مطمئن شد که این کمپانی حساب ویژه‌ای روی علاقه بازیکنان به بتل رویال باز کرده است.

استودیوی الکترونیک آرتز تاکنون هیچ تصویر یا ویدیویی از بخش بتل رویال بازی Battlefield V منتشر نکرده است، اما با توجه به اینکه این مجموعه، همیشه به نقشه‌ها، خودروها و تخریب‌پذیری‌های وسیع و گسترده مشهور بوده است، می‌توان انتظار داشت تا Battlefield برای سبک بتل رویال بسیار جذاب و فوق‌العاده باشد.

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۷ مهرماه روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Battlefield V را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده