نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

در بازی NBA Live 19 قابلیت ساخت کاراکتر مونث وجود خواهد داشت

سازندگان بازی NBA Live 19 تایید کردند که کاربران بازی این قابلیت را خواهند داشت که با ساخت یک کاراکتر مونث، بازی را پیش ببرند.

بازی NBA Live 19، جدیدترین ساخته‌ی کمپانی EA Sports، نیمه شهریور ماه امسال منتشر می‌شود و در کنار بهره بردن از تکنیک انیمیشن‌سازی RPM و حالت‌هایی همچون Squad Building، قابلیت‌های جالبی را قرار است تحویل کاربران بدهد. امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که سازندگان بازی وجود قابلیت ساخت بازیکن مونث را در این بازی تایید کرده‌اند و با این حساب، یکی از جالب توجه‌ترین ویژگی‌های بازی را همین حالت می‌توانیم در نظر بگیریم. شما می‌توانید آواتار مونث خود را در بازی بسازید و با او در بخش‌هایی همچون The One که تریلر معرفی‌اش هم منتشر شده، بازی را پیش ببرید.

در مصاحبه‌ی بلاگ Dualshockers با رایان سانتوس، کارگردان خلاق بازی، مشخص شد که استقبال هواداران از شبیه‌سازی WNBA (لیگ بسکتبال زنان در آمریکا) در بازی NBA Live 18، محرک اصلی قرار دادن امکان ساخت کاراکتر مونث در NBA Live 19 بوده است. در NBA Live 19 در بخش‌هایی مثل The One ،Live Run ،Life Events و Steets Tour با بانوان بسکتبالیستی که در بازی طراحی شده‌اند روبه‌رو خواهید شد؛ درنتیجه کسانی که یک آواتار مونث برای خود می‌سازند نیازی نیست که نگران کم بود محتوا و مسائل این‌چنینی باشند.

بازی NBA Live 19 در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور)، برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده