// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید بازی NBA Live 19 حالت THE ONE را نشان می‌دهد

در جدیدترین ویدیو از بازی NBA Live 19، حالت داستانی THE ONE به نمایش گذاشته می‌شود.

کمپانی EA Sports تریلر تازه‌ای از آخرین نسخه بازی بسکتبال NBA Live 19 منتشر کرد که حالت داستانی The ONE را به نمایش می‌گذارد. ویدیو جدید در حالی که عملکرد این بازی را روی پلی استیشن 4 پرو به نمایش قرار می‌دهد، زمین کاراکتر Joel Embiid را نشان می‌دهد که بازیکنان با لباس‌های تمرین در حال انجام مسابقه‌ای هستند. حالت داستانی THE ONE در واقع به کاربران اجازه می‌دهد که بازیکن خود را در حالت Career به یک افسانه تبدیل کنند. حالت‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و باید بدانید که هر یک از کاراکترها داستان مختلفی را شروع می‌کنند که با توجه به تصمیم‌های شما پیش می‌رود.

NBA Live 19

در حالی که مجموعه بازی‌های NBA LIVE شامل چندین حالت Career بوده‌اند، اما THE ONE تجربه کاملا متفاوتی ارایه می‌دهد. رایان سانتوز، کارگردان خلاق NBA LIVE 19، در این باره در مطلب معرفی این حالت نوشت:

THE ONE راه جدیدی است که به کاربران اجازه دهد خودشان را در بازی ببینند و در حالی که آزادی عمل‌های زیادی در اختیار آنها قرار می‌گیرد، با تصمیم‌های خودشان کاراکتر خود را ارتقا دهند. تجربه آفلان یا آنلاین، بازی کردن در خیابان‌ها یا لیگ‌ها و رویداد‌های همکاری چند نفره یا بخش آنلاین Live Run از حالت‌هایی هستند که انتظار شما را می‌کشد. من در مورد بازخورد مثبت و نقد‌های انجمن‌ها احساس خوشحالی می‌کنم تا از این رو بتوانیم مجموعه NBA Live را بهبود ببخشیم.

یکی از ویژگی‌های کلیدی THE ONE قابلیت شخصی‌سازی روش بازی یا همان Playstyle کاراکتر شما است. کاربران می‌توانند توانایی کاراکتر خود را به سلیقه خود تنظیم کنند و رفته رفته آن را ارتقا دهند. سازندگان با این روش قصد دارند تجربه ویژه‌ای را برای کاربران NBA Live 19 به ارمغان بیاورند. کارگردان خلاق این بازی در این باره افزود:

سال جاری ما قابلیت‌های جدیدی به بازی اضافه کرده‌ایم. در کنار توانایی‌های Playstle بازی LIVE 18، ما قابلیت‌های جدیدی برای کاراکتر‌ها تعبیه کرده‌ایم که در واقع از حرکات معروف بازیکنان NBA برگرفته و طراحی شده‌اند. با پیشرفت کردن در بازی با مهارت‌های جدیدی روبرو می‌شوید که می‌توانید آنها را روی کاراکتر خود اعمال کنید. گفتنی است که تصمیم‌های شما در این راستا می‌تواند شما را به مهارت‌های خاصی روانه کند و از این رو بازیکن شما را منحصر به فرد جلوه دهد.

NBA Live 19

بازی NBA Live 19 در جریان کنفرانس خبری کمپانی EA در رویداد EA Play 2018 با انتشار تریلری معرفی شد. پس از آن سازندگان حضور جوئل امبید، بازیکن محبوب تیم Philadelphia 76ers را روی عکس جلد این محصول تایید کرد‌ند. اوایل تیر ماه جاری کمپانی EA Sports اعلام کرد که با تاسیس شعبه جدیدی در اسپانیا قصد دارد که به توسعه NBA Live 19 سرعت ببخشد.

بازی NBA Live 19 در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ماه) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی حالت داستانی THE ONE این بازی بسکتبال محور را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و حالت‌های ویژه‌اش با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده