نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

تاریخ انتشار نسخه‌ اصلی بازی H1Z1: Battle Royale مشخص شد

با به پایان رسیدن بتای عمومی بازی H1Z1: Battle Royale، تاریخ انتشار نسخه‌ی اصلی و کامل این بازی مشخص شد.

به روزهای پایانی بتای عمومی بازی H1Z1: Battle Royale رسیده‌ایم و سازندگان این بازی یعنی استودیو DayBreakers، تاریخ انتشار نسخه‌ی اصلی آن را اعلام کرده‌اند.

امروز و درجریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به مطلبی که بلاگ پلی‌استیشن منتشر شده، نسخه‌ی کامل این بازی در تاریخ 7 آگست (16 مرداد) در دسترس دارندگان PS4 قرار می‌گیرد؛ سازندگان بازی به مناسبت اعلام تاریخ انتشار نسخه‌ی اصلی بازی، یک سری ویژگی و آیتم جدید به بازی (که الان در فاز بتا قرار دارد) اضافه خواهند کرد.

دو تفنگ جدید که یکی از ‌آن‌ها RPG و دیگری یک اسنایپر نیمه اتوماتیک با نام SOCOM است در بخش اسلحه و ماشین ARV، ماشینی که برای حمل پنج نفر جا دارد و همچنین در آن یک جایگاه خاص برای تیراندازی تعبیه شده، از موارد جدیدی هستند که به بازی قرار است اضافه شود.

سازندگان بازی همچنین محتوای بتل‌پس (Battle Pass) فصل یک این بازی را نیز اعلام کرده‌اند. سه مدل بتل‌پس و 30 تایر (Tier) مختلف در فصل اول، در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و به عملکرد بازیکنان از این طریق پاداش داده می‌شود. شما با پیش‌روی در بازی و دریافت امتیاز تجربه (XP)، تایرهای مختلفی را باز می‌کنید که با توجه به سطح آن تایر، پاداش دریافت خواهید کرد. سازندگان بازی سه مدل بتل‌پس برای فصل اول H1Z1: Battle Royale تعریف کرده‌اند یعنی بتل‌پس‌های مجانی، پریمیوم و مخصوص دارندگان اشتراک پلی‌استیشن پلاس. برای دریافت بتل‌پس پریمیوم، باید 5.49 دلار بپردازید و کسانی که اشتراک پلی‌استیشن پلاس دارند، می‌توانند از بتل‌پس ویژه‌ی دارندگان اشتراک پلاس استفاده کنند.

سازندگان بازی همچنین قرار است دو باندل ویژه با نام‌های The Viper Starter bundle و Hardline Deluxe bundle را به بازی اضافه کنند که هر کدام به ترتیب 5 و 35 دلار قیمت خواهد داشت.

در گالری زیر، تصاویر منتشر شده از محتویات جدید بازی را تماشا می‌کنیم:


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده