نویسنده: یونس بهرامی
// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳

بازی GTA Online را برای مدتی بدون اشتراک پلی استیشن پلاس تجربه کنید

برای مدتی محدود، دارندگان بازی GTA Online روی کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توانند بدون نیاز به خرید اشتراک پلی‌استیشن پلاس، از تجربه‌ی آنلاین بازی لذت ببرند. 

اگر کنسول پلی‌استیشن 4 دارید، حتماً می‌دانید که برای تجربه‌ی بیشتر بازی‌ها به صورت آنلاین، نیازمند به خرید اشتراک پلی‌استیشن پلاس هستید. اما چه می‌شود اگر این نیاز برطرف شود؟ این سؤالی است که شرکت راک‌ استار گیمز (Rockstar Games) با عرضه‌ی آپدیت After Hours برای بازی GTA Online در بازی Grand Theft Auto V، در وب‌سایت خود پست کرده است. از الآن تا تاریخ ۱۵ مرداد (۶ اوت)، همه با داشتن یک اینترنت و یک کنسول پلی‌استیشن 4 و بدون نیاز به اشتراک پلی‌استیشن پلاس، می‌توانند این بازی و آپدیت جدیدش را تجربه کنند. برای بازیکن‌ها، این فرصت فوق‌العاده‌ای است تا به مدت دو هفته به‌طور رایگان در شهر لوس سانتوس به انجام مأموریت و رقابت با دوستانشان بپردازند. 

آپدیت After Hours که به‌تازگی هم برای بازی GTA Online منتشر شده است، محتویات و یک شخصیت کاملاً جدید و آشنا به بازی اضافه می‌کند. این محتویات، شامل وسایل نقلیه، لباس و دیگر چیزهای جدید می‌شود. اما مهم‌ترین مورد اضافه‌شده به بازی، کلوپ‌های هستند و نقش کلیدی را در این آپدیت ایفا می‌کنند. برای خرید یکی از آن‌ها، باید با تونی پرایس شریک شوید تا شما را برای خرید و اداره‌‌ی یک کلوپ کمک کند. شما می‌توانید تا آن را هر طور که دوست دارید شخصی‌سازی کنید، دکور آن را انتخاب کنید، نیرو بخرید و تصمیم بگیرید که چطور می‌خواهید سرمایه‌گذاری خود را ارتقا دهید. 

همچنین، کلوپ‌ها برای فعالیت‌های کم‌تر قانونی شامل یک انبار زیرزمینی می‌شوند. در آنجا، می‌توانید مهندس‌ها را برای جمع‌آوری منابع و تدارکات مورد نیاز برای دیگر مکان‌هایی که به‌واسطه‌ی آپدیت‌های قبلی خریده‌اید (مثلاً Biker، Special Cargo، Smugglers و Gunrunning) استخدام کنید. آن‌ها می‌توانند آیتم‌هایی که نمی‌خواهید را به فروش رسانده و حساب بانکی شما را پرپول‌تر کنند، آن هم بدون این‌که شما بخواهید در فروش آن‌ها زحمتی به خود بدهید. همچنین این آپدیت شامل هفت وسیله نقله جدید است؛ مانند ماشین‌های اسپورت Ocelot Swinger، Dinka Jester Classic و دیگر وسایل نقلیه که برای تحویل منابع به انبار زیرزمینی شما ساخته شده‌اند. 

GTA Online

علاوه بر این‌که در این مدت می‌توانید بدون خرید پلی‌استیشن پلاس از این مزایا بهره ببرید، هنوز هم مزایای دیگری برای بازیکن‌ها در نظر گرفته شده است. اگر در بازی GTA Online از الآن تا تاریخ ۸ مرداد (۳۰ جولای) لاگین کنید، تی‌شرت Tony's Fun House را به رایگان دریافت می‌کنید و اگر تا قبل از ۱۱ تیر (۲ جولای) در بخش «فهرست مهمان» (Guest List) لاگین کرده باشید، سیصد و پنجاه هزار دلار و چند لباس دیگر به‌عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. 

با این حال، همان‌طور که قبلاً گفته شد، از تاریخ ۱۵ مرداد (۶ اوت) به بعد دوباره برای انجام بازی نیازمند اشتراک پلی‌استیشن پلاس هستید. شما با خرید اشتراک این سرویس، علاوه بر انجام بازی‌های آنلاین، به‌طور ماهیانه می‌توانید به چند بازی به‌طور رایگان دسترسی داشته باشید. 

این اولین آپدیت بزرگی نیست که برای بازی GTA Online منتشر می‌شود و راک‌استار گیمز در این چند سال پشتیبانی بلندمدت و فوق‌العاده‌ای از این بازی داشته است. برای اطلاع از دیگر آپدیت‌ها و اخبار این بازی، می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده