// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

حالت War به بازی PUBG Mobile اضافه شد

در جریان آپدیت جدید بازی PUBG Mobile، حالت War و سیستم انتخاب کلن به بازی اضافه شد.

بازی PUBG Mobile، نسخه‌ی موبایل بازی PlayerUnknown's Battlegrounds است که از نظر ساختار گیم‌ پلی همانند نسخه ایکس باکس وان و کامپیوتر است. در این بازی شما در نقشه‌ای وسیع قرار می‌گیرید و باید به دنبال اسلحه و مهمات مختلف باشید تا بتوانید سایر بازیکنان را از بین ببرید و زنده بمانید. آخرین شخصی که بتواند زنده بماند، برنده مسابقه خواهد بود. همچنین همانند کاربران Xbox One تنها دو نقشه Miramar و Erangel در دسترس کاربران بازی اندروید و آیفون PUBG Mobile است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، به تازگی آپدیت جدید بازی PUBG Mobile روانه بازار شده است که در جریان آن، شاهد اضافه شدن حالت War، سیستم اچیومنت، سیستم انتخاب و ساخت کلن و موارد دیگری هستیم. نکته جالب این است که حالت War تنها در دسترس کاربران PC بازی PUBG بود و حال کاربران موبایل نیز به این حالت دسترسی دارند. در جریان War Mode بازیکنان در دو تیم ۵۰ نفره روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند و کشتن یکی از اعضای تیم حریف سه امتیاز و کشتن شخصی که روی زمین افتاده است یک امتیاز را از آن شما می‌کند. حال هر تیمی که بتواند زودتر به امتیاز ۱۰۰ برسد، برنده است. نکته‌ی جالب حالت War این است که جان شما نامحدود است؛ به عبارتی اگر کشته شوید، مجددا اسپاون خواهید شد.

از دیگر ویژگی‌های آپدیت PUBG Mobile می‌توان به سیستم ساخت و استفاده از کلن اشاره کرد. در اینجا می‌توانید به همراه دوستان‌تان کلن مخصوص به خود را تشکیل دهید و آیکون مخصوص به خود را داشته باشید. همچنین می‌توانید آیکون مربوط به کلن‌تان را شخصی‌سازی کنید.

بازی موبایل PUBG توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی PUBG Mobile یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود و اثری است که به خاطر داشتن ویژگی‌هایی نظیر پرتابل بودن، امکان دسترسی آسان و همچنین قابلیت تکرار زیاد، لیاقت تحسین شدن را دارد. بازی هرگز حس تجربه کنترل ظریف با ماوس و کیبورد را به بازیکن نمی‌دهد، اما با درک محدودیت‌های عادی موبایل و عالی ظاهر شدن بازی در بقیه بخش‌ها، این امکان را به ما می‌دهد که تجربه عالی و قابل تکراری را در حالت‌های مختلف داشته باشیم و در هر زمان و هر مکان این نبرد جهانی را تجربه کنیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده