نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

2K Sports وظیفه انتشار بازی NBA Playgrounds 2 را بر عهده گرفت

طبق اعلام سازندگان NBA Playgrounds 2، این بازی قرار است توسط کمپانی 2K Sports منتشر شود. 

زمانی که صحبت از بازی ویدیویی مرتبط با بسکتبال می‌شود، اولین نامی که به ذهن خیلی‌ها می‌رسد سری NBA 2K کمپانی 2K Sports است که چند سالی است به بهترین بازی بسکتبال موجود تبدیل شده و حتی باعث شده تا سری قدیمی NBA Live الکترونیک آرتز هم در حاشیه قرار بگیرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که ناشر این سری، قصد دارد یک بازی بسکتبال دیگر را هم منتشر کند و این بازی، چیزی نیست جز NBA Playgrounds 2، ساخته استودیو Saber Interactive

نسخه اول بازی NBA Playgrounds سال گذشته منتشر شد و انتشار آن را هم کمپانی مد داگ گیمز بر عهده داشت. این بازی با وجود ایده‌های جالب و شباهت‌هایی که به بازی محبوب NBA Jam داشت، نتوانست به چیزی بیش‌تر از یک بازی متوسط یا نهایتا خوب تبدیل شود. با این حال سازندگان خیلی زود دنباله بازی را با نام NBA Playgrounds 2 معرفی کردند. این بازی قرار بود در تاریخ یک خرداد امسال منتشر شود که چند روز مانده به انتشار، سازندگان از تاخیر خوردن آن تا پاییز سال جاری خبر دادند و حال، مشخص شده که احتمالا یکی از دلایل این تاخیر، همکاری سازندگان بازی با کمپانی توکی اسپورتس بوده که باعث شده تا این شرکت، وظیفه انتشار بازی را برعهده بگیرد. 

در پی این قرار همکاری، نام بازی NBA Playgrounds 2 به NBA 2K Playgrounds 2 تغییر یافته است و لوگوی بازی هم دست‌خوش تغییراتی شده است که در ادامه می‌توانید تصویر لوگوی جدید را مشاهده کنید:

NBA 2K Playgrounds 2

گرگ توماس، مدیر استودیو ویژوال کانسپت (استودیو سازنده بازی‌های NBA 2K)، در مورد این توافق گفت:

نسخه اول NBA Playgrounds یک بازی بسکتبال آرکید و مفرح بود که ما را به یاد بازی‌های ورزشی آرکید کلاسیک می‌انداخت. حال نسخه دوم این بازی قرار است با پیشرفت‌های زیادی که دارد، به تجربه حتی بهتری هم تبدیل شود. همچنین در این نسخه کمی حس و حال سری NBA 2K هم به بازی اضافه خواهد شد و هم طرفداران نسخه اول NBA Playgrounds و هم طرفداران سری NBA 2K، لذت زیادی از این بازی خواهند برد. 

همچنین مت کارچ، مدیر استودیو سیبر اینتراکتیو هم در این مورد گفت:

هیچ شرکتی به اندازه 2K برای ارائه یک تجربه ناب از بازی بسکتبال در بازی‌های ویدیویی تلاش نمی‌کند و ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا زمان آن فرا برسد که بتوانیم اطلاعات دقیق‌تری از همکاری‌مان با این شرکت برای تبدیل کردن NBA Playgrounds به یک بازی بهتر و بزرگ‌تر را با شما طرفداران به اشتراک بگذاریم. 

نظر شما در مورد این قرار همکاری چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده