// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 در نمایشگاه گیمزکام 2018 قابل بازی خواهند بود

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸، بازدید کنندگان می‌توانند دموی نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 و بازی Devil May Cry 5 را تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شعبه آلمان کمپانی کپکام (Capcom)، اعلام کرد که بازی Resident Evil 2 Remake و بازی Devil May Cry 5 در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ قابل بازی خواهند بود. به عبارتی کاربران با مراجعه به غرفه ایکس باکس می‌توانند دموی این دو بازی را تجربه کنند. متاسفانه جزئیاتی از دموی نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 در دسترس قرار نگرفته است اما برای دویل می کرای ۵، کاربران در نقش نیرو ظاهر خواهند شد و در یکی از خیابان‌های Red Grave City، شیاطین را سلاخی خواهند کرد.

همچنین هدیئاکی ایتسونو، کارگردان بازی Devil May Cry 5، در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ حضور خواهد داشت و اطلاعات بیشتری را از دنیای بازی منتشر می‌کند. نمایشگاه گیمزکام 2018 در تاریخ ۳۰ مرداد ماه (۲۱ آگوست) شروع خواهد شد و تا تاریخ سه شهریور ماه (۲۵ آگوست) ادامه دارد. در انتها ذکر شده است که اگر علاقه‌مندان نتوانستند در گیمزکام شرکت کنند، می‌توانند در رویداد EGX Berlin که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، دموی بازی Resident Evil 2 Remake را تجربه کنند.

اگر تریلر معرفی بازی Devil May Cry 5 برای شما عزیزان رمزآلود است، می‌توانید مقاله زومجی از تئوری‌های بازی Devil May Cry 5 را مطالعه کنید که ویدیو معرفی بازی به صورت دقیق بررسی شد. از دیگر اخبار حول بازی Resident Evil 2 Remake نیز می‌توان به اطلاعات منتشر شده از این بازی در جریان نمایشگاه کامیک کان اشاره کرد. علاقه‌مندان با پرداخت ۱۹۹.۹۹ دلار می‌توانند نسخه کالکتور این بازی را خریداری کنند که حاوی مجسمه ۳۰ سانتی متری لیان کندی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده