نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰

اطلاعات جدیدی از نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 منتشر شد

طی برگزاری پنل کمپانی Capcom در جریان رویداد Comic-con، اطلاعاتی جدید از بازی Resident Evil 2 منتشر و نسخه کالکتور آن معرفی شد.

امروز طی برگزاری رویداد Comic-Con، پنل کمپانی Capcom برگزار و اطلاعات زیادی از نسخه‌ی بازسازی شده Resident Evil 2 منتشر شده است. در این پنل تصاویر فراوانی از مراحل طراحی محیط و کاراکترهای بازی نمایش داده شد. به لطف تکنولوژی موجود در موتور گرافیکی بازی، ظاهر شخصیت‌های اصلی یعنی لیان و کلر به بهترین شکل ممکن طراحی و روی دقیق بودن طراحی لباس این دو کاراکتر وقت بسیار زیادی صرف شده که نتیجه‌ی کار، بی‌نقص به‌نظر می‌آید.

سازندگان بازی، ظاهر لیان را به شکلی طراحی کرده‌اند که به مخاطب حس تازه‌کار و بی‌تجربه بودن او القا شود. آن‌ها همچنین برای طراحی صحنه‌ی خاطره‌انگیز ورود کلر با موتورش به راکون سیتی، زمان و دقت بسیار زیادی را صرف کرده‌اند. قدرت‌ بالای موتور گرافیکی بازی، دست سازندگان را در طراحی مکان‌های بازی باز گذاشته و توانسته‌اند راکون سیتی را تاریک‌تر و بارانی‌تر از قبل به تصویر بکشند. سازندگان بازی در طراحی زامبی‌ها نیز از موتورگرافیکی قدرتمند بازی به بهترین شکل ممکن استفاده کرده‌اند.

در جریان پنل مذکور، از باکس‌آرت رسمی بازی نیز رونمایی شد؛ سازندگان با ترکیب عناصری همچون زامبی‌ها، یک شهر بارانی تاریک، یک اداره‌ی پلیس متروک و در کنار هم قرار دادن کلر و لیان، یک تصویر جذاب و درعین حال، خاطره‌انگیز خلق کرده‌اند.

Resident Evil Box Art

باکس‌آرت رسمی بازی

در ادامه شاهد حضور یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده‌ی بازی بودیم که نسخه‌ی کالکتور بازی را معرفی کرد.

در نسخه‌ کالکتور بازی، یک نسخه دیلاکس از بازی وجود دارد. خود نسخه‌ی دیلاکس بازی به صورت جداگانه ۷۰ دلار است و در آن دو لباس برای لیان، سه لباس برای کلر، یک تفنگ ویژه (Samurai Edge weapon) و علاوه بر وجود البوم موسیقی بازی اصلی (نسخه‌ی بازسازی نشده) یک کد برای دریافت آلبوم موسیقی بازی نیز یافت می‌شود. در کنار موارد ذکر شده، یک مجسمه‌ی ۱۲ اینچی از لیان، یک آرت‌بوک ۳۲ صفحه‌ای، نسخه‌ی دیجیتالی موسیقی بازی و یک پوستر وجود دارد که همه‌ی این موارد در یک جعبه به سبک جعبه‌هایی که در اداره‌ی پلیس راکون سیتی یافت می‌شوند، جمع‌آوری شده است. این کالکتور به طور انحصاری برای فروشگاه GameStop و با قیمت ۲۰۰ دلار قابل پیش خرید است.

Resident Evil 2 Remake

نسخه‌ی کالکتورِ بازی

در ادامه تمامی تصاویر نمایش داده شده در پنل کمپانی کپکام در کامیک-کان امسال را در این گالری تماشا می‌کنیم:

نسخه‌ی بازسازی شده Resident Evil 2 در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن ۹۷) راهی Xbox One، PS4 و PC خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده