نویسنده: حمزه سروری
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶

تصویری از مبارزات بازی Shenmue 3 منتشر شد

با گذر کمک مردمی کیک‌استارتر از ۷ میلیون دلار، بازی شنمو ۳ با انتشار تصویری از بخش مبارزات خود پرده برداشت. با زومجی همراه باشید.

امروز شرکت Ys Net آپدیتی برای کمپین کیک‌استارتر بازی Shenmue 3 منتشر کرد که از جذاب‌ترین آپدیت‌های این کمپین به شمار می‌آید.

اول از همه گفتنی است که کمک مردمی به این کمپین رسماً از مرز ۷ میلیون دلار گذر کرد. این خبر به این معنا است که هوش مصنوعی مبارزات به بازی اضافه خواهد شد و از این به بعد هدف دیگری با افزایش کمک‌های مردمی برای بازی شنمو 3 در نظر گرفته می‌شود. 

هوش مصنوعی در مبارزات کمک زیادی به کسانی خواهد کرد که آشنایی چندانی با بازی‌های مبارزه‌ای ندارند یا خواستار تجربه کردن مبارزاتی دل‌نشین هستند. این تکنیک به طور کلی به بازیکن اجازه می‌دهد که بهترین حرکت را در زمان داده شده بنا بر موقعیت و فاصله‌ی رقیب پیاده کند. شخص یو سوزوکی، کارگردان شناخته شده‌ی Shenmue 3، مدتی قبل در مصاحبه‌ای نحوه‌ی کارکرد هوش مصنوعی مبارزات بازی را شرح داده بود.

علاوه بر این شرکت Ys Net این قول را داده است که نسخه‌ی فیزیکی بازی با تمام داده‌ها منتشر خواهد شد و قرار نیست شروعی بر دانلود دیجیتالی بازی باشد!

در پایین خبر می‌توانید تصویر منتشر شده‌ی مبارزات را مشاهده کنید؛ تصویری که بسیار جذاب و خواستنی به نظر می‌رسد.

بازی شنمو ۳ اخیراً تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد و در آن زمان برای پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. با پیشرفت‌های مشاهده شده به‌نظر می‌رسد این همه صبر کردن ارزشش را داشته باشد. 

shenmue 3


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده