نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

همکاری سونی و مرسدس بنز برای برگزاری مسابقات Gran Turismo Sport

Gran Turismo Sport همراه با مرسدس بنز مسابقات ویژه‌ای ترتیب خواهد داد که با جوایز نفیسی همراه است.

شعبه ایتالیای بخش سرگرمی‌های سونی از همکاری جالبی با مرسدس بنز و ProGaming Italia خبر داده که در قالب بازی Gran Turismo Sport برگزار خواهد شد. علاقمندان برای شرکت در این مسابقات که از ۲۲ جولای (۳۱ تیر ماه) شروع خواهد شد و در ۷ اکتبر (۱۵ مهر ماه) به پایان می‌رسد، می‌توانند وارد سایت لیگ پلی استیشن ایتالیا شوند و ثبت نام کنند. مسابقات در طول چند هفته دنبال می‌شود و در نهایت هفت نفر به دور نهایی می‌روند.

در کنار مسابقات آنلاین، دو دور مسابقه هم با شرکت بازیکن‌ها در مکان‌های خاصی برگزار خواهد شد. یکی از این مکان‌ها در پیست مونزا واقع شده و همزمان با مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک پذیرای بازیکن‌ها خواهد بود. محل دیگر هم ESL Arena در هفته بازی‌های میلان (Milan Games Weeks) است که توسط ESL (لیگ ورزش‌های الکترونیکی) برپا می‌شود. پنج نفر هم از طریق این دو دور مسابقه انتخاب می‌شوند و در نهایت در کنار هفت نفر قبلی قرار می‌گیرند و فینال بازی‌ها با حضور ۱۲ نفر برگزار خواهد شد.

ماشینی که برای مسابقات در نظر گرفته شده مرسدس بنز AMG GT S است و جایزه مسابقات هم ۱۱ هزار یورو خواهد بود که بین نفرات اول تقسیم می‌شود.

مارکو سالتا، مدیر شعبه ایتالیای بخش سرگرمی‌های سونی در کنار صحبت در مورد این مسابقات از تصمیم سونی برای هرچه بالاتر بردن جایگاه گرن توریسمو اسپرت گفته و اینکه آن‌ها قصد دارند تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این بازی را به یکی از نمادهای بزرگ در بین بازی‌های رقابتی تبدیل کنند؛ موضوعی که ورزش‌های الکترونیک (eSports) هم نقش پررنگی در آن خواهد داشت.

Gran Turismo Sport که سال گذشته برای پلی استیشن 4 منتشر شد، تا امروز بیش از پنج میلیون کاربر داشته و Polyphony Digital همچنان در حال به‌روزرسانی بازی با ماشین‌ها و پیست‌های جدید است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده