نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تعداد کاربران بازی Gran Turismo Sport به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

کازونوری یامائوچی، کارگردان بازی Gran Turismo Sport، با انتشار یک پست توییتر، بیش از پنج میلیون نفری شدن جامعه‌ی کاربران بازی مذکور را اعلام و از کاربران تشکر کرد.

ساخت یک بازی ورزشی مخصوصا زمانی که تعداد آثار هم‌سبک زیاد هستند، بسیار سخت و نیازمند ریسک کردن و ارائه‌ی نوآوری است. جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی محبوب Gran Tursimo، اکتبر سال گذشته (پاییز) منتشر شد. این بازی که برای رسیدن به موفقیت، رقیبانی قدرتمند همچون Project CARS و Forza Motorsport را سر راه خود می‌دید، به نظر می‌رسد که به هدفش رسیده است.
امروز و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، متوجه شدیم که کازونوری یامائوچی، کارگردان بازی Gran Turismo Sport، جدیدترین اثر استودیو Polyphony Digital، در توییتر پستی را منتشر کرده و در آن، به چندین زبان زنده‌ی دنیا، از کاربرانی که جامعه‌ی بازیکنان این اثر را به بیش از پنج میلیون نفر رسانده‌اند، تشکر کرده است که پست وی را در این تصویر می‌توانیم ببینیم:

GT Sport

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، بازی Gran Turismo Sport پاییز گذشته منتشر شد و هنوز حتی یک سال هم از انتشار اختصاصی‌اش برای پلی استیشن 4 نگذشته است، اما تشکیل یک جامعه‌ی پنج میلیون نفری از بازیکنان در این مدت زمان، یک دستاورد بزرگ برای این مجموعه‌ی ژاپنی محسوب می‌شود. در این مدت، سازندگان به طور مستمر با انتشار آپدیت‌های مختلف و برگزاری رویدادها و مسابقات جذاب و متنوع، از اثرشان حمایت کردند و تجربه‌ای جذاب را برای کاربران به ارمغان آوردند.

بازی Gran Turismo Sport را هم‌اکنون می‌توانید روی PS4 تجربه کنید. این بازی توانست از وب‌سایت زومجی نمره ۷ را کسب کند. در بررسی بازی می‌خوانیم:

بازی Gran Turismo Sport تمام تلاشش را کرده تا راه خود را از دیگر نسخه‌های این سری جدا کند و تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز ارایه دهد. اما تکیه بیش از حد این بازی به بخش آنلاینی که آن هم به صورت نه چندان کامل کار شده و بی‌توجه‌ای به افرادی که دنبال یک بخش تک نفره پر محتوا هستند، ضربه بدی به ستون‌های اصلی بازی زده است. همچنین کمبود محتوا، تعداد کم ماشین‌ها و تعداد کم پیست‌ها، بیش از پیش ستون‌های بازی را متزلزل کرده و ارزش بازی را بسیار پایین آورده است. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده