// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

تصاویر و تریلر جدیدی از فصل آخر بازی The Walking Dead منتشر شد

پیش از آغاز رویداد San Diego Comic-Con 2018، استودیو Telltale Games (تل تیل گیمز) تصاویر و تریلر جدیدی از فصل چهارم بازی The Walking Dead منتشر کرد.

بازی The Walking Dead، محصول استودیو Telltale Games (تل تیل گیمز) که فصل اول آن در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، یکی از برترین بازی‌های سبک ماجراجویی است؛ تا جایی که از فصل اول آن به عنوان احیا‌کننده سبک ذکر شده که از سال ۲۰۰۰ فروغ خود را از دست داده بود، یاد می‌شود. داستان این بازی که از مجموعه کمیک‌های مردگان متحرک الهام گرفته است، در دوران شیوع بیماری جریان دارد و روی شخصیت‌های مختلفی از جمله لی اورت، کلمنتاین و خاویر گارسیا تمرکز دارد. اکنون پس از ۶ سال و عرضه سه فصل پنج اپیزودی، یک اپیزود اضافه در قالب بسته الحاقی و یک فصل کوتاه سه اپیزودی، بازی The Walking Dead به ایستگاه آخر رسیده است و به‌زودی فصل چهارم و آخر آن در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، پیش از آغاز رویداد San Diego Comic-Con 2018 تصاویر و تریلر تازه‌ای از بازی مذکور منتشر شده است.

در تریلر جدید فصل آخر بازی The Walking Dead که با نام The Walking Dead: The Final Season شناخته می‌شود، می‌توانیم نگاه بهتری به شخصیت کلمنتاین که به‌واسطه اتفاقات فصل سوم از دختری جوان و وحشت زده به یکی از بازماندگان سر‌سخت دنیای پسا‌اخرالزمانی تبدیل شده است داشته باشیم. تازه‌ترین تریلر بازی The Walking Dead: The Final Season در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

در کنار انتشار تریلر جدید، استودیو تل تیل گیمز اعلام کرده است که امروز در جریان رویداد San Diego Comic-Con 2018، گیم پلی اپیزود اول از فصل چهارم بازی The Walking Dead به صورت زنده به نمایش در خواهد آمد. همچنین این استودیو سه تصویر از بازی The Walking Dead: The Final Season منتشر کرده است که در زیر مشاهده می‌کنید:   

فصل آخر بازی The Walking Dead

فصل آخر بازی The Walking Dead

فصل آخر بازی The Walking Dead

اولین اپیزود از فصل آخر بازی The Walking Dead در تاریخ ۱۴ اوت (۲۳ مرداد) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی تیز در اواخر سال جاری منتشر می‌شود. این بازی هم اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار قابل پیش‌خرید است که علاوه بر دسترسی سریع به اپیزود‌های چهار‌گانه بازی، با پیش‌خرید آن روی پی سی از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوید و به آن دسته بازیکنانی که بازی مذکور را روی روی پلتفرم‌های PS4 و Xbox One پیش‌خرید کنند، The Walking Dead: The Telltale Series Collection شامل تمامی اپیزود‌های منتشر شده برای بازی The Walking Dead تعلق خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده